Gå til innhold

Dokumentar/film om overnaturlige hendelser

Anbefalte innlegg

Dere har sikkert alle sett Åndens makt..

Satt her og fikk lyst til å se på dokumentarer eller en serie som handler som overnaturlige hendelser og lignende ting som det vises i åndenes makt.

Dere har kanskje også hørt om såkaldte heksedoktorer/shamaner/vise, åndemaning, åndeutdrivelse og slike ting. Har pratet med folk som har vært med på åndeutdrivelse og hørt en god del historier fra Afrika.

Så det hadde vært morro om dere kunne gi link til google film/dokumentar eller si navnet på noen andre gode serier/filmer/dok som dere vet om, eller eventuelt fortelle litt om ting dere har opplevd/hørt om.

Kan selv starte med å fortelle om da jeg for et par år siden var på jakt oppe i Finnmark.

Vi hadde ligget inne på vidda et par dager, og jeg var ganske dårlig i brøstet, på grunn av all røyken.

Jeg å pappa dro ned til Kautokeino for at jeg skulle ligge hos noen gamle venner av pappa som for tiden ikke var der.

Jeg skulle da være der nede til de var ferdig med jaktuka si, og pappa dro opp igjen til brødrene mine.

Det var et ganske gammelt hus, men helt greit.

Men fra jeg gikk inn i det huset fikk jeg en ekkel følelse, jeg hadde følelsen av at noen så på meg. Jeg satt der helt alene og så på tv, men hadde konstant frysning og prikking i huden og den ekkle følelsen av å bli iakt tatt av noen.

Hvis noen har hat det så veit de hvor ekkel den følelsen er, det er rett og slett uhyggelig.

På nettene lå jeg å svetta som bare det, og det ble ikke bedre da jeg en av nettene hørte skrive/faxmaskinen i stua slo seg på og begynte å lage lyder som om den skrev noe ut, kan ikke beskrive følelsen som gikk igjennom kroppen min da.

Da jeg tilslutt sovna og sto opp igjenn neste dagen, gikk jeg ned å så på skriveren/faxen, og fant ut at den ikke var kobla til verken strømmen eller noe som helst for den slags skyld.

Har flere ting jeg kan fortelle om men jeg vil gjærne høre andres historier, trenger ikke å være du som har opplevd det.

Takk på forrhånd :thumbup:

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...