Gjest Jo Kristiansen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har tenkt en del i det siste, før da jeg var ca 9-10 år så var jeg litt voldlig eller jeg var ikke redd for å ta igjen mot noen. Slik var det helt opp til 8. klasse, da en venn av meg provserte meg både fysisk og psykisk (Jeg vil bare si at det skal MYE til for at jeg blir fysisk voldlig.) , så jeg dytte han i en vegg for å så legge han i bakken jeg holdt på å slå han, men jeg så liksom at han fikk tårevåte øyer...så bare slapp jeg han. Dagen etter var vi liksom venner igjen...ingenting ble sakt om den dagen, jeg sa ikke unskyld engang, men det var jo han som begynte med alt... Nå går jeg 1. året Studiespesialisering, og siden den gangen i 8. har jeg ikke...tort..å ta igjen på andre..selv om jeg er 1.83m og tar 85kg i benkpress. Det har liksom kommet så mange muligheter også, men jeg bare prøver å tulle det bort. Jeg liker liksom ikke konfrontasjoner. Og dessuten har jeg blitt helt omvendt, jeg mobber ikke folk, jeg dømmer ikke folk ut i fra utseende...Det hender nok at jeg slenger litt dritt av og til, men jeg mener det sjeldent. Det står i til og med i årboka mi; "Jo er verdens snilleste og klassens kjekkas. Han er altid i godt humør og uansett hva som skjer så smiler han!" Jeg er ikke no problembarn heller, jeg er gangske god på skolen, har en snittkarakter på 4.6 og elsker og le...Jeg ler og smiler hver dag! Jeg er posetiv til alt og alle, eller nesten da. Faen så deilig det var å skrive ned ! Så hvis noen skulle komme til å lese dette og lurer på hvorfor jeg skrev det; Jeg skrev det fordi jeg leste at det kunne være sundt å skrive ned følesene dine! Jeg prøvde først på papir, men ingen effekt i det.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Og problemet er? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det lurte jeg også på, ser ikke noe problem her. Og forresten, poenget med gjestefunksjonen er vel å være anonym, for alt annet kan du registrere deg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Les siste avsnitt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Les siste avsnitt. Ja, men trådstarter føler vel det er et problem eller noe, siden han skriver her og 'slipper følelsene ut'? I alle fall virker det sånn slik det er formulert. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Enkelte ting kan være godt å få ut dog vanskelig å skrive ned når du har et nick og enkelte vet hvem du er. Da er det godt å være anonym og få det skrevet ned slik at andre kan lese det, men ikke vite hvem det er. Men en liten ting som moret meg litt. selv om jeg er 1.83m og tar 85kg i benkpress. Hva er det med at folk må skryte av hvor mye de tar i benkpress, er jo bare enda en brystøvelse. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 selv om jeg er 1.83m og tar 85kg i benkpress. Det har liksom 7354095[/snapback] <Care> Hva er poenget med tråden? Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Høres jo ut som en bra gutt.. Skjønner ikke helt hva som er problemet? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 selv om jeg er 1.83m og tar 85kg i benkpress. Det har liksom 7354095[/snapback] <Care> Hva er poenget med tråden? 7354553[/snapback] Poenget med tråden var at han kunne slippe ut noe han føler han trengte å slippe ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Noen har skjønt det, men noen har ikke så da tar jeg det en gang til selv om det står i siste avsnitt; Jeg skrev det fordi jeg leste at det kunne være sundt å skrive ned følesene dine! Jeg prøvde først på papir, men ingen effekt i det..Så derfor skrev jeg det her og det fungerte. Og jeg heter ikke Jo, det er bare et Alias... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Enkelte ting kan være godt å få ut dog vanskelig å skrive ned når du har et nick og enkelte vet hvem du er. Da er det godt å være anonym og få det skrevet ned slik at andre kan lese det, men ikke vite hvem det er. Men en liten ting som moret meg litt. selv om jeg er 1.83m og tar 85kg i benkpress. Hva er det med at folk må skryte av hvor mye de tar i benkpress, er jo bare enda en brystøvelse. 7354348[/snapback] Greia var bare at hvis jeg skrev at jeg er liten pusling på 1.60 som tar 20kg i benkpress så kunne det lede dere til å tro at jeg ikke tok igjen, fordi jeg var for svak...derfor kom de tilleggs opplysningene...Jeg ville bare skape et rikitig bilde av meg selv..derfor skrev jeg ned min snittkarakter også.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Enkelte ting kan være godt å få ut dog vanskelig å skrive ned når du har et nick og enkelte vet hvem du er. Da er det godt å være anonym og få det skrevet ned slik at andre kan lese det, men ikke vite hvem det er. Men en liten ting som moret meg litt. selv om jeg er 1.83m og tar 85kg i benkpress. Hva er det med at folk må skryte av hvor mye de tar i benkpress, er jo bare enda en brystøvelse. 7354348[/snapback] Nettopp.. Uvitene folk regner benkpress som styrke, noe det er til de grader. Benkpress går på bryst og armer og mye teknikk, ikke fullverdig styrke regning, men er ca regning på fysisk form du er i. 85kg er bra, men spørs på alderen. Vel, til poenget, ja, det er bra og slippe ut følelser, men tror det er bedre og PRATE de ut , enn og skrive de på et forum. Prat med en kamerat du. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Enkelte ting kan være godt å få ut dog vanskelig å skrive ned når du har et nick og enkelte vet hvem du er. Da er det godt å være anonym og få det skrevet ned slik at andre kan lese det, men ikke vite hvem det er. Men en liten ting som moret meg litt. selv om jeg er 1.83m og tar 85kg i benkpress. Hva er det med at folk må skryte av hvor mye de tar i benkpress, er jo bare enda en brystøvelse. 7354348[/snapback] Nettopp.. Uvitene folk regner benkpress som styrke, noe det er til de grader. Benkpress går på bryst og armer og mye teknikk, ikke fullverdig styrke regning, men er ca regning på fysisk form du er i. 85kg er bra, men spørs på alderen. Vel, til poenget, ja, det er bra og slippe ut følelser, men tror det er bedre og PRATE de ut , enn og skrive de på et forum. Prat med en kamerat du. 7357821[/snapback] Det er et ord for det du driver med også; Kverulering heter det. Herregud da..Du skjønte hva jeg mente ikke sant? Hva er poenget da liksom? Btw jeg er 16 blir 17 i mars. Jeg hadde ikke en kamerat å snakke med kl 02:00 akkurat da lå de å sov--så da skrev jeg det ned, noe som fikk meg til å føle meg bedre, hvis du leste siste avsnitt. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sov, så snakk med dem. =) Lenke til kommentar
Gjest Jo K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sov, så snakk med dem. =) 7359161[/snapback] Hehe takk for tipset:thumbup: Men jeg trenger ikke noen å snakke med når det gjelder det emne, var bare digg å skrive det ned og legge det ut=) Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Mange spør han om hva som er meningen. Han har jo fortalt en sann historie om hans bardom og utviklingen. Fra ond til god! Dette burde alle sjønne! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Mange spør han om hva som er meningen.Han har jo fortalt en sann historie om hans bardom og utviklingen. Fra ond til god! Dette burde alle sjønne! 7970620[/snapback] Way to go, du har jo skjønt det, hvor skal fruktkurven sendes ? Fra å være en møkasekk til å bli en bløt promp, jeg mente det var bedre og snakke med venner ut om problemet, jeg sa ikke at det å skrive det ned var DÅRLIG, men heller at det var mindre bra enn å prate med noen. Ass Whopper, les neste gang før du kommer med en negativ kommentar for forslaget mitt. Endret 18. februar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Feil bruk av gjestefunksjonen. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg