jlek Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg for min del gleder meg til å prøve ut Microsoft Firefox Professional Edition 2007.Hva mener dere om nyvinningen? For mer info , se her En fortvilet bruker noen få poster senere deklamerer trist at han ikk fikk programmet til å fungere! Jeg klarer ikke å se hva som er så morsomt, men jeg får ikke installert den saken pga uorginal Windows hmm2.gif Nei, ikke alle som forstår seg så godt på parodierende humor Originaltråd. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hahaha, pure ownage. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Den var plassert i humor så det var nok ikke seriøst.. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Den var plassert i humor så det var nok ikke seriøst.. 7358550[/snapback] Les originaltråd, slik jeg oppfattet det var bruker2 dønn seriøs, ingen tegn til at han ikke var det. : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå