qu3st Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bestemødre har noen rare påfunn. Rar bestemor Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg synes nå det er mer trist når unge gutter sprenger seg selv i luften Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg er ganske lei av at Palestinerene blir sett på som uskyldige hele veien, og Israelerene blir stemplet som onde. Men, det er en annen dikusjon... Vil heller si det var idiotisk enn trist... Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bestemødre. Du vet aldri når de går i luften. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er Palestina. Det der er da like normalt som når en bestemor setter seg ned og strikker her til lands? Lenke til kommentar
moray Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg hadde blitt skikkelig stolt hvis bestemora mi hadde gjort det samme. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kvinnen klarte imidlertid bare å ta livet av seg selv. Eid hvor? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hmm. Før ville jeg nok ha tenkt: Uff, tenk på de stakkars menneskene som ble skadd, evt. på bestemoren som hadde mistet hjemmet sitt føre hun tok selvmord, osv osv. Men nå er dette så vanlig som at jeg står opp om dagen. Verden er ødelagt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er Palestina. Det der er da like normalt som når en bestemor setter seg ned og strikker her til lands? 7354075[/snapback] Nei, det er det ikke. Det er heller ikke like vanlig for Palestinske menn å sprenge seg, som det er vanlig å spise middag for norske menn. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 lurer på hvordan det er og trykke på utløseren? syk følelse.. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Denne dama er syk!! Det er EndOfDiskusjon Uansett hvor i verden du drar er dette syk! EndOfDiskusjon Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 "kunngjorde Hamas på sine nettsider" Kødderu? Har Hamas egen hjemmeside ? Lurer på om de har noe produkter å selge Kunne ikke brydd meg mindre om bestemora, men ta og knert sønn hennes.. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har prøv å google-it men finner ingen hamas hjemmside Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) - En eldre kvinne ble i går drept da hun detonerte en bombe hun hadde på seg. Tre soldater i nærheten fikk lettere skader. Øyenvitner skal ha hørt kvinnen snakke skrike noe om mark før hun gikk i luften. Hjemme hos kvinnen fant politiet en påslått datamaskin. Det kjente dataspillet Worms lyste på skjermen. Det spekuleres nå i om den gamle damen ble drevet til selvmord av programmet, og Pensjonistpartiet advarer nå folk mot å kjøpe dette produktet til sine besteforeldre til jul. Sensurorganet PEGI kom i dag tidlig med en uttalelse hvor de sier at de vurderer å innføre en ny aldersgrense, 50-, på enkelte titler. Endret 25. november 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 LMAO @ Isbilen!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg ser ikke helt meningen med denne tråden. Den stenges deretter. Diskusjoner rundt selvmordsbombing/politikk/religion kan taes i riktig kategori (det forventes da en større grad av seriøsitet). Humorposter kan taes i humorkategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg