Erad Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 kommi til der man skal få tilbake motorsykkelen tell han der gubben i mcbar'n! men når jeg kommer til det stedet som er merka av på kartet så skjer det ingenting, er vel ikke noe dritt om at man må komma dit på et spesielt tidspunkt eller lignende?.... blei frustrert av det forbanna oppdraget! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 et ord: GENIALT kongespill. anbefales. utrolig mye bedre enn GTA3. sinnsykt kul 80-stemning (digg!) fett! ellers har jeg bare kommet ca. 18% completed selv (står i status når du trykker start/pause knappen) Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 GTA vice city synes jeg er veldig kjedelig. Hva er egentlig så moro med å gå rundt i en by og utøve terror??? Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Quote: Den 2002-11-26 18:02, skrev fredrik930:GTA vice city synes jeg er veldig kjedelig.Hva er egentlig så moro med å gå rundt i en by og utøve terror??? HVA TROR DU! Bedre å la Terror-raseriet gå ut på en gammal pensjonist i et spill enn i virkeligheten!! Forestn noen som venter utrolig mye på The Getaway?? Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Det er jo bedre og utøve terror på spill selvsagt enn på ekte!!! Men GTA vice city er likavel dårlig! Lenke til kommentar
slidern Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Hvis du har et oppfrag som synes er vanskelig, så kan du spørre meg, jeg har gjort alle, hadde bare noen små problemer med de. Eneste jeg har igjen er Pakkene, hoppene og kill frensly. De var lavt prioritert når jeg gjorde oppdrag. Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Gta:vc er uten tvil et av de beste spillene til PS2 som er i salg.... Gleder meg sinnsykt til The Getaway. Tror det kommer til å bli helt vilt rått!! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Ja da kan du si meg.... Jeg har kjøpt 15 hus.. alle husene som er i byen trur jeg! Jeg har gjort alle oppdragene som kommer med husene og alle andre oppdrag!! jeg har enda ikke fått en "ending" er det bare slikt det er ?? blir man ikke ferdig med spillet?? det suger jo skikkelig hvis det er sånn! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 fredrik930 må ha et snodig syn på norskgramatikk, er enig i det..men hysj da, var jo ikke derfor jeg skulle skrive her! *smekk på pung* det er to grunner til at venter til GTA:VC kommer på pc... for det første så synes jeg GTA3 var grisevanskelig (nei, jeg har ikke mye GTA-skills), jeg var sjeleglad når jeg klarte å pelle ned alle de columbianerene på den store båten og fikk tilgang til den andre bydelen, men fra det punktet var lixom alt et *******s slit... (oj, unødvendig språk) så etter dette fant jeg meg en trainer som jeg brukte til udødelighet og fjerning av diverse statsmakter - og merkelig nok synes jeg ikke dette ødela noe... selvfølgelig får du en litt skrekkblanda fryd nedpå mellomgulvet når du har klart å få myndighetene til å bruke haugevis med penger til å sende SWAT-folk, helikoptre, FBI OG hæren etter deg, men allikevel... synes det var like gøy uten! og langt mindre frustrerende...:razz: derfor venter jeg... den andre grunnen er forresten at det er kjæresten min som eier PS2'en...:razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå