slidern Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 er det mange som synes gran theft auto vice city er bra?? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-16 10:30 ] Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 kjøpte det første dagen, de har beholdt alt det gode med gta3 og fikset det som kunne blitt bedre. liker du 3'eren liker du vice city, jeg synes det er dritkult. Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Alle GTA spillene er drit dårlige! (spesielt: vise city) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Fredrik930 (som er en nykommer) sa:Alle GTA spillene er drit dårlige! (spesielt: vise city) Du kan kanskje tone deg ned litt, lære litt om forumet og slikt FØR du gjør så folk mister respekten for deg... (Noe du har gjort av meg alt) [ Denne Melding var redigert av: kim_a55 på 2002-11-17 17:17 ] Lenke til kommentar
Erad Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Vice city er jo styggvanskelig i forhold til gta 3 orginal! mange ganger jeg har blitt så irritert at jeg nesten har hivi ut maskina Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Dritkult spill :smile: Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg syntes VICE CITY EIER!!!! det er jo drit gøy med litt Challange i et spill. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Blir det multiplayer når det kommer på pc ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 08:25, skrev Robkvi:Blir det multiplayer når det kommer på pc ? Du er morsom du.. har du sett noen til GTA3 multiplayer patchen som skulle komme da? NEI! Tror ikke det blir noe multiplayer jeg. Men blir det så er jo det en hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Alle GTA spillene er drit dårlige! (spesielt: vise city) omg Du er 11 år og redd for blod, eller en 47 år gammal dyslektiker med sans for Wesenlund og Wenche Foss... Lenke til kommentar
slidern Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Det kan jo være litt vanskelig i blant men det er ganske enkelt. jeg trodde å tjene penger skulle være vanskelig, satt i 2 timer tjente 100000 på å kjøre taxi. ganske bra. mange fordeler også, den store villan man får... det er lurt å kjøpe pengetrykkeriet, der er et depositum på 8000 tusen slik som på villan, men der er bare 5000 tusen. de er der for altid.. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 09:56, skrev FlaSch:omgDu er 11 år og redd for blod, eller en 47 år gammal dyslektiker med sans for Wesenlund og Wenche Foss... Jeg hater å bry meg med semi-flaming, men du tirrer meg Offtopic, sorry: Ja, det finnes faktisk folk som ikke liker gta-spill, det finnes folk som ikke liker final fantasy, og det finnes folk som ikke liker mgs, tro det eller ei, noen men annen smak enn deg selv! fredriks innlegg gidder jeg ikke begrunne da det sier seg selv.. Lenke til kommentar
El the Sensei Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 09:56, skrev FlaSch: Quote: Alle GTA spillene er drit dårlige! (spesielt: vise city) omg Du er 11 år og redd for blod, eller en 47 år gammal dyslektiker med sans for Wesenlund og Wenche Foss... Det der var minst like usaklig som innlegget du kommenterte. Er det ikke lov å si noe negativt om GTA spillene? Greit nok, han kunne begrunnet, men om han ikke liker GYA er ikke det noe å gå berserk over. Når det gjelder Vice City, så synes jeg det er bra, utenom styringen av de tynge maskingeværene. Sikting uten autoaim med PS2 kontrollene klarer jeg ikke. Det gjør noen av oppdragene veldig vanskelige. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 GTA3 likte jeg bra til jeg dessverre ble lei. Er Vice City kommet ut på PC nå :???: Sveinl. Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det er rett og slett gemialt!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 17:11, skrev Sveinl:Er Vice City kommet ut på PC nå :???: Nei... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Må bare si at det er kongefett! Men begynner å bli en smule vanskelig.. **** ta "Cop Land" som egentlig ikke er noe vanskelig.. Andre vansker; Beskytte Cruise skiper (helikopter angrep osv.), opprør (fra mcbule), spåkoneoppdraget med kofferter. Hvordan går det med dere andre? BTW, flere som har en tendens til å sprenge helikopteret ved landing i byen?! F a e n az... Lenke til kommentar
- - e r i k - - Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Må bare si at det er kongefett! Men begynner å bli en smule vanskelig.. **** ta "Cop Land" som egentlig ikke er noe vanskelig.. Andre vansker; Beskytte Cruise skiper (helikopter angrep osv.), opprør (fra mcbule), spåkoneoppdraget med kofferter. Hvordan går det med dere andre? Har hatt en lengre pause fra GTA:VC i det siste, men har klart alle spåkoneoppdragene. Der man skal plaffe ned folk fra taket var definitivt vanskeligst. FAQen anbefaler å vente med det siste oppdraget (bombe med RC-fly) til du har klart alle stuntene og rampagene i little haiti, men det så jeg jo selvfølgelig for sent. Har slitt hardt med å redde Lance, møkkabil de utdeler til deg når du skal stikke av....grrr... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå