Romvesen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei Lurte på om det er noen mulige metoder for å skru av de røde LEDs på Abit AN8 32x? Har lyst på hvite katoder i kabinettet og trenger da å få vekk de røde lysene. Håper helst på å slippe kapping av ledninger eller lodding osv, men om dette er eneste mulighet er jeg vel villig til det også. Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 de lysene på hovedkortet du mener? du må får all del ikke begyne å fikle me de.. de er der får at på leds lys går strømen kun en vei. og det skal hjelpe til med å stoppe at strømen tar en annen vei en den veien den skal.. arister meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du kan lodde av LEDen og koble inn en vanlig diode istedetfor, eventuelt også en forkoblingsmotstand vil jeg tro. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Tror ikke det går an å slå de av på en enkel måte. Å fjerne Ledene fysisk innebærer vel for mye herping av kortet. Tror ikke de har noe annen funksjon enn å gi signal, slik at hovedkortet ville nok fungert utmerket uten de. (Det f.eks ikke noe problem om du ikke kobler til ledningen for power eller HDD led) Hva med å dekke de med svart isolasjons tape? Endret 25. november 2006 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Snakker om de røde lysene bakpå, tror de bare er der for pynt. Dekke dem til kan vel funke det ja, får prøve imorgen. Takker for alle svar og tar gjerne imot flere tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå