judhaz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei, jeg har ikke vært særlig aktiv her på forumet, men er en frik på å sortere og systematisere alt jeg gjør. Dette fordi jeg er et rotehue. Jeg har derfor valgt å få tilsendt epost hver gang noen svarer på innlegg jeg har laget. Disse epostene kommer imidlertid med svært dårlig emnebeskrivelse, nemlig: Trådabonnement-svarmelding ( From Forum ) Det ligger ingen informasjon i emnefeltet om dette faktisk gjelder en diskusjon med opphav i hardware.no eller amobil.no osv, og det hadde vært ganske nyttig å også navnet på hovedinnlegget i emnefeltet, eller hva? Jeg la med et utsnitt av epostprogrammet mitt for å illustrere problemet. Ellers synes jeg forumet er kjempebra! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det finnes flere typer varsler, noe som nok forklarer standardiseringen, dog kan vi nok hvertfall endre navnet fra forum til Diskusjon.no som en start. Noen spesifikke ønsker ellers? Merk at vi kan ikke vite om emnet "hører til" på et spesifikt nettsted. Lenke til kommentar
judhaz Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Noen spesifikke ønsker ellers? Hva med et emnefelt på formen diskusjon.no: "Tittel på hovedinnlegg". Det er lett å sortere eposten på avsenderadresse uansett. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Avsender: Diskusjon.no Tittel: "Trådabonnement-svarmelding (Siste Ordet 6 (ingen s..." Slikt har det nå blitt endret til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg