panzerwolf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det må jeg si, de svarer kl ett om natta! Hehe, får ta en titt om jeg ser noe gøy. Bare synd jeg må vente på litt refinansiering av leiligheten før jeg får kjøpt noe stort Lenke til kommentar
killabie Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er vel fordi det nettopp har blitt lagt ut og det har skjedd noe feil i prossessen.. blir sikkert oppdadert snart... Hvorfor koster den ene pc'en der 30k egentlig? 7353740[/snapback] Noe jeg å stussa på Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Satser vel på at folk bestiller bare fordi det er tilbud uten å se på "før"-prisen? Tviler sterkt på at noen er så dumme da 7353695[/snapback] Her var et fantastisk tilbud de hadde for litt siden på komplett (merk prisen) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 dem fikk priskonkurranse med netshop denne helgen og da Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hmm er "Komplett.no" BORG in disguise tro ? "We are the 'Komplett.no' you will be assimilated" :-P Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 pepsico: det er fordi det er automatisk innstilt at prisene settes tilbake når tilbudstiden (altså lørdag+søndagen) er over.. prisene resettes, websida ligger der. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 okai, selveid er veleid Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Sjekk ut tilbudene til Komplett denne uka... http://www.komplett.no/k/kcf.asp?id=1227 ...ingen endring i prisene. 7353579[/snapback] Rundt midnatt settes prisene tilbake til normalen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå