VikinGz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) som tittelen sier... jeg trenger hjelp Jeg har begynt og spille zelda ocrina of time men husker ikke hvordan jeg får fyr i det nette i treet (ja.. helt i starten) Jeg er inne i det store tree og lurer på hvordan jeg får med meg flammen så langt ned Noen som husker? (nå kan du bruke de gode gamle hjernecellene dine til en god sak ) Endret 25. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Syns å huske det var mulighet å fyre på ting på veien? Husker slet ganske lenge med den der selv jeg Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du skal ikke sette fyr på det, du skal gå helt til toppen og hoppe ned på det, da vil det ryke Lenke til kommentar
schism Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Om det ikke er det store nettet nederst i treet, men ett av de nettene som bare stenger en dør så kan du ta en av de "stokkene" du plukker opp og sette fyr på den ved hjelp av de faklene som står rrundt omkring. Når du har fyr på stokken din bare dytter du den borti nettet og vips er du videre. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvorfor spør her? Det jo så mye greiere for alle om du bare sjekker en av de mange guidene som ligger på internett... Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Mulig du står fast rett etter du hoppet ned? Vel skyt det øyet over døren med sprettertn og gå rundt slik at du kommer bakfra og derfra får fyr på stokken. Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 bruk deku sticks! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er nok det store nettet ja, klatre helt opp til toppen. Drep de store edderkopphodene (Vent til de snur seg), og hopp ned i midten av nettet, så vil det ryke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå