Cuneax Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det en spesialisert sigarettbutikk i Trondheim? En sånn som selger merker som Gitanes osv. I så fall, hvor? Gateadresse er hjertelig velkommen. Er jo dyrt å importere til Norge. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er dessverre mindre kjent i Trondheims bygater. Kommer du derimot til toten, til den vesle bygda Raufoss (1 mil fra Gjøvik), finner du en bra MIX-kiosk. Der har de veldig godt utvalg av tobakksvarer. Jeg jobber der Timelønna suger.. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hadde vært kult med litt snuff ja Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Hvor har trønderne gjort av seg? Ikke innbill meg at dere IKKE veit om en sånn butikk her i Trondheim? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Veit det er en tobakksbutikk i det nye bygget på gamle branntomta, omtrent rett vedsidenav Frakken, om de selger sære sigaretter der er uvisst. Også vet jeg de selger mye rart i kiosken ved egons i krysset prinsensgate/kongensgate. Trondheim er ikke supert på spesialprodukter, hør med en kompis i oslo... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Var det ikke en sigarettbutikk på hjørnet av torget ? Dog vet ikke om den er der ennå. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Mix-en på Byhaven tror jeg har div tobakksprodukter. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Byens mest kjente sigarettforretning lå i bygget som brannt ned i nordre under bybrannen for noen år siden. Nå er branntomta gjenreist, men vet ikke om sigarforretningen har gjenoppstått igjen, men tror det. Du finner den garantert i det nye bygget! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Den heter Tobakk Sørensen. Hvis du går fra Team sitt kontor i dronningens gate(?), mot lade, en 4-5 kvartal, skal den ligge på gateplan omtrent der. Er noen måneder siden sist jeg var der, men det skal stemme. Bergen har en også, på torgallmenningen. Lenke til kommentar
gameking19 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 hey jeg lurte på om d fortsatt e en spesial butikk i trondheim eller om de har lagt ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå