LadyKatie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Er det noen som har noen bra forslag? Hat tittet litt på MX revolution og kan få den for 750 kr. Har også sett på et tastatur til 250 kr. Er det noen som har noen meninger om dette? Skal brukes til spilling med mer. Edit. Burde jeg eventuelt bytte til VX R. eller kom med det dere mener er best Endret 24. november 2006 av LadyKatie Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei Til spilling anbefaler jeg: Mus -Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 v2 som er i svart nå, ikke grå som på bildet. Forbedret sensor osv.. Pris: 246,- -Logitech G1 som proffe spillere bruker bla oops fra mym. Kjedelig utseende, da.. Pris: 234,- -Logitech G3 som er en liknende mus G1. Pris: 392,- -Logitech MX518 er musa som "alle" har. Men ikke tro den er dårlig av den grunn. Pris: 341,- -Logitech G5 Pris: 479,- og G7 Pris: 588,- som ikke må brukes i kombinasjon med Icemat eller CorePad i glass. Forskjellen er at G7 er trådløs. Finnes i "LAN"-versjon som bla Komplett har. Tastatur -Logitech UltraX som er et fullt tastatur i laptoputførelse. Pris: 146,- -Saitek Eclipse Pris: 395,- og Eclipse II Pris: 560,- -Logitech G11 som er G15 uten skjerm. Finnes i norsk versjon. Pris: 411,- -Logitech G15 som er G11 med skjerm, men på engelsk eller svensk. Pris: 643,- -SteelKeys 6G som er SteelSeries' spilltastatur. Pris: 699,- Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) MX revolution kan du glemme til gaming! Jeg har brukt MX-510 i nesten 2 år. Den har jeg vært utrolig fornøyd med. Etter 2 år var den utslitt,så jeg kjøpte en Microsoft Habu Gaming Mouse. Denne musen er en klar forbedring. Den ligger utrolig godt i hånda. Knappene er utrolig gode og driveren/tweaks er også veldig bra. Utseende på musa er jo heller ingenting å si på. Når det gjelder tastatur,så er Logitech UltraX min soleklare favoritt. Har du først brukt det vil du aldri gå tilbake til et membranbasert tastatur igjen. Jeg prøvde et Saitek Eclipse et par dager. Det var en nytelse å få UltraX tilbake igjen. Endret 25. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) men jeg hadde hatt lyst på en oppladbar mus. Synes det er litt bedre enn en mus man må drive å skifte batterier på. Noen som da har noen forslag? Og heller ikke bare til spilling, men til alt det andre også. Endret 25. november 2006 av LadyKatie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 men jeg hadde hatt lyst på en oppladbar mus. Synes det er litt bedre enn en mus man må drive å skifte batterier på. Noen som da har noen forslag? Og heller ikke bare til spilling, men til alt det andre også. 7354712[/snapback] vis det var Habu du siktet til så har ikke denne "batteri" den får strøm fra pcen over ledningen. Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 det var egentlig ikke noe spesiell mus jeg siktet til nå. Men det jeg mente var at MX revolution har opplad bart batteri som ikke de andre har. Det var det jge hadde lyst på. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hva med Logitech G7 Gaming Edition? Ser bra ut den. Endret 25. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hva med Logitech G7 Gaming Edition?Ser bra ut den. 7355062[/snapback] Er denne musen oppladbar? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har nevnt den i lista mi.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hva med Logitech G7 Gaming Edition?Ser bra ut den. 7355062[/snapback] Er denne musen oppladbar? 7355182[/snapback] Og ja, den har to batterier, så det er bare å bytte når du er tom! Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hva med Logitech G7 Gaming Edition?Ser bra ut den. 7355062[/snapback] Er denne musen oppladbar? 7355182[/snapback] Og ja, den har to batterier, så det er bare å bytte når du er tom! 7355202[/snapback] Jeg mener når den er nesten tom, er det da bare å sette den på lading?(følger det med forresten) Og hva er MX Revolution god for? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg trekker tilbake det jeg sa om Habu. Jeg fikk den i går og har spilt med den i dag. Må si at jeg angrer på at jeg ikke tok G5 i stedet. Å klikke/dobbelkikke med Habu er tungt. Vandringen på knappene er lang og i tillegg treg. Dette merket jeg ikke før jeg begynnte å spille. Min gamle MX 510 er MYE lettere og bedre å klikke/dobelklikke med. Siden G5 er så å si lik MX 510 har jeg bestillt meg en G5,så det vil havne en Habu på bruktmarkedet ganske snart. smile.gif Lenke til kommentar
LadyKatie Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg mener når den er nesten tom, er det da bare å sette den på lading?(følger det med forresten) Og hva er MX Revolution god for? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det følger med to batterier, så du har ett på lading, mens du bruker det andre. Laderen "er" mottakeren. Logitech MXr er ikke spillmus. Her viser de den på hardware Lenke til kommentar
frontflip Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg trekker tilbake det jeg sa om Habu. Jeg fikk den i går og har spilt med den i dag.Må si at jeg angrer på at jeg ikke tok G5 i stedet. Å klikke/dobbelkikke med Habu er tungt. Vandringen på knappene er lang og i tillegg treg. Dette merket jeg ikke før jeg begynnte å spille. Min gamle MX 510 er MYE lettere og bedre å klikke/dobelklikke med. Siden G5 er så å si lik MX 510 har jeg bestillt meg en G5,så det vil havne en Habu på bruktmarkedet ganske snart. smile.gif 7355857[/snapback] Angrerett...? Fin bil, ja Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Angrerett...? Fin bil, ja Gidder ikke det styret for en mus som bare koster 449 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå