Hurley Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hei, har et lite spørsmål om oppsett av høytalere. Audigy 2 har 3 "line-out". Den første er til bakre venstre/høyre høytalere. Den andre er til fremre venstre/høyre høytalere, og den tredje er til sub/senter front/senter bak(+headset). Det jeg lurer på da er hvordan jeg skal koble disse. Jeg har et dolby(ikke digital) stereoanlegg som har bakre og fremre høytalere, men det har bare en rød og hvit inngang(for video/md). De er da for venstre/høyre. Kan jeg da koble sammen den første og andre utgangen på Audigy 2 kortet, for så å splitte de igjen til venstre/høyre? Da burde vel signalene til bakre og fremre høytalere samles? Det samme gjelder den tredje utgange hvis jeg skal skal koble på både en sub og senter høytaler på 1 utgang. Håper å slippe å måtte kjøpe en dyr forsterker til å koble på den digitale utgangen. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Hva heter disse kablene f.eks.? Phonoplugg 2x han til 1x hun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå