Gjest Gjest_eyyy_* Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hey. Er ei jente som går på skolen i paralellklassen som jeg liker litt, vi har snakka litt på msn. Men har litt dårlig erfaring med det så jeg har kutta det ut litt. Vi er liksom bare på, "Hei" nivået når vi møtes så er litt vanskelig å vite hva hu egentlig syns om meg. Hvis jeg har lyst til å spørre hu om vi skal finne på noee en dag, bør jeg si det face2face? Føler det er litt bedre men, blir litt flaut i og med at jeg nesten ikke kjenner hun. MSN er litt feigt men?! NOen tips? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Skjer med topic? Er du jente eller gutt? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Du tenker på emnetittelen, Søppelsveitt? Jeg tror nok han mener noe slik som: "Tips til å håndtere jenter". Endret 24. november 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det værste som kan skje er at hun sier nei. Og hun vil nok ikke være din siste forelskelse. Men har du nok selvtillit og attitude går det sikkert fint =) (jenter liker gutter med attitude) Lenke til kommentar
Gjest Gjest_eyyy_* Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 beklager emnetittel. Det kom sånn at det måtte være tre ord. Så skrev jeg bare så fort at det ble helt feil! ;P Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Et spørsmål via MSN, er et spørsmål.. Uansett.. Du får da spurt.. Og du får et svar. Mottaker blir enten henrykt, eller fortvilet. Samme effekten. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg hater når folk spør om slikt på msn. Kommer vel kanskje litt an på tilgjengligheten der og da. Men dersom man går på samme skole eller ser personen hver dag ville jeg anbefalt deg å spørre personlig. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_eyyy_* Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg skjønner hva du mener. Men, er liksom. Sykt flaut når jeg ikke kjenner hu så veldig godt. Blir jo kjent selvfølgelig men når vi fortsatt bare sier hei nesten såå. tja. Skjønner at det kan være dumt på MSN liksom. ;P Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg ville prøvd meg litt frem på msn, med mindre du treffer henne i andre sammenhenger? Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er? Typ fester/ ungdomsklubb osv. Lenke til kommentar
Gjest eyy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 eg har snakka litt med hu på msn. Men ikke sånn veldig mye. jejj, gidder ikke mase på msn med sånn uinteressante ting. Gir bare dårlig inntrykk. =P Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Syntes ikke msn er noe gale å spørre om sånt. Men så kan du kanskje heller snakke litt mer om det face to face dagen etter. Hva dere skal finne på osv. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 eg har snakka litt med hu på msn. Men ikke sånn veldig mye. jejj, gidder ikke mase på msn med sånn uinteressante ting. Gir bare dårlig inntrykk. =P 7353629[/snapback] Ville kanskje anbefalt deg å bli LITT kjent med jenta før du spør henne ut. Ikke at du skal kunne noe særlig mye om hu, men om dere bare sier hei så kan du vel klare å dra i gang en samtale? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det værste som kan skje er at hun sier nei. Og hun vil nok ikke være din siste forelskelse. Men har du nok selvtillit og attitude går det sikkert fint =) (jenter liker gutter med attitude) 7353471[/snapback] Derfor jenter liker Martin Schanche. Eller Martin "Klin kokos-makron" Schanche som ha liker å bli kalt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Er ikke noe galt med msn men nå er vel mob best? Endret 25. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Altså, som Patience nevnte er et spørsmål et spørsmål. Om hun vil gå ut med deg så svarer hun ja uansett om du spør på msn eller "face 2 face" Lenke til kommentar
ttd Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg synes du bør få en venn til å spørre for deg! Eller stikke en lapp i jakkelomma hennes nå hun ikke ser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Synes nesten det burde være en "den store jeg liker en person, har snakket på msn, hva skal jeg gjøre tråden" Endret 25. november 2006 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tråd stenges da dette ikke anses som riktig bruk av gjestefunksjonen, samt at emnetittelen er mildt sagt forvirrende og lite beskrivende. Trådstarter oppfordres til å bruke en registrert bruker hvis han allerede er i besittelse av en slik en, eller å lage seg en bruker. Husk i såfall på å lese retningslinjer og netikette (hvorav info om emnetittel er et viktig punkt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg