Gå til innhold

[løst]Fest og utelivsseksjon i kultur?

Ville du benyttet deg av en slik kategori?  

42 stemmer

1. 1. Ville du benyttet deg av en slik kategori?

• Ja.
      20
    • Ja, men syntes ikke det er nødvendig med en slik kategori.
      4
    • Nei, men man kan gjerne opprette en slik kategori.
      6
    • Nei og jeg ønsker ikke en slik kategori.
      12
    • Vet ikke/Ingen formening.
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Det kan være interessant, men føler at det har blitt plutselig mange kategorier i siste. Bare min mening, men synes at det er av og til slitsomt å leite seg fram. Er ikke sjelden at jeg "går meg vill" i her hw.no :p

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Det er absoulutt verdt en tanke, men den ville da ha hatt et annet navn og den vilel passet best under samfunn, like så godt som for kultur, spørsmålet er om du tenekr på aragament relatert til musikk, film o.l, med uteliv? Eller om du tenker på å gå på byen og drikke deg stupings?

For om du ønsker tips om utesteder med god drikke o.l kan du gå i allere eksisterende forum, samme gjelder spørsmål om resturanter o.l :)

Lenke til kommentar

En kategori dedikert til alkohol hadde vært fint, så hadde man sluppet å rote gjennom tusen "blir æ foill på ein fæmlitersdonk me heimert, tru?" og "hjelp, jeg drakk en slurk av kompisen min sin Baccardi, har jeg AIDS?"-poster hver gang man skal finne noe relevant til mat og relevant drikke.

Lenke til kommentar
En kategori dedikert til alkohol hadde vært fint, så hadde man sluppet å rote gjennom tusen "blir æ foill på ein fæmlitersdonk me heimert, tru?" og "hjelp, jeg drakk en slurk av kompisen min sin Baccardi, har jeg AIDS?"-poster hver gang man skal finne noe relevant til mat og relevant drikke.

Haha, så genialt skrevet! Stiller meg for øvrig helt nøytral til selve forslaget, men en Fest- og utelivsseksjon tror jeg kunne ha vært greit.

Lenke til kommentar

Vel, i utgangspunktet tenkte jeg at vi kunne diskutere diverse restauranter, barer, utesteder, caféer, konserter, festivaler/arrangementer og det som er av interesse når det gjelder uteliv. Er klart dette gjelder en viss aldersgruppe (18+), så vil nødig at mindreårige og lignende skal spamme med tråder om fjortissfylla og hvor kule de føler seg etter rusbrus, eller diskusjon av dokumentforfalskning og lignende. Men etter som jeg tenker meg om, er det kanskje ikke til å unngå :p. Hovedtanken var i hvertfall at dette kunne blitt en interessant seksjon, etter som det stadig dukker opp tråder hvor myndige og eldre folk lurer på ting og tang når det gjelder uteliv :)

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...