Gjest medlem-105082 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hei, Jeg skal nå se "gone in 60 seconds" og jeg får valget å spillet filmen i "Director´s Cut" versjon eller "Theatrical" versjon. Er det i det hele tatt noe forskjell? Vet ikke hva som er best. "Theatrical" versjon er vel kanskje filmen med noen scener som er klipt bort? Endret 24. november 2006 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 På IMDb står det at DC-en er 9 min lenger. Hvilken av versjonene som er best kan jeg ikke svare på, men tviler på at filmen vill lide noe av de 9 minuttene. Director's Cut er jo sånn filmen er ment å være fra regisørens synspunkt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 På IMDb står det at DC-en er 9 min lenger.Hvilken av versjonene som er best kan jeg ikke svare på, men tviler på at filmen vill lide noe av de 9 minuttene. Director's Cut er jo sånn filmen er ment å være fra regisørens synspunkt. 7352943[/snapback] Ok, takk for kjapt svar! Tror jeg velger "Director's Cut". Kan eventuelt se den andre versjonen seinere å se om det er noe forskjell. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er ikke stor forskjell, men du bør nok se Director's Cut, inneholder slettede scener og er klippet annerledes. kos deg med filmen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 "Theatrical" betyr at filmen er slik den ble opprinnelig vist på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå