just_me Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 mulig og få GPS på Qtek 9100? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, du kan kjøpe en ekstern gps. F.eks. en som funker over bluetooth. Holux 236 er hvertfall en sikker vinner! Lenke til kommentar
just_me Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Ja, du kan kjøpe en ekstern gps. F.eks. en som funker over bluetooth. Holux 236 er hvertfall en sikker vinner! 7353631[/snapback] okay, hva med kart til en slik? Oslo til kristiansand Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har Microsoft Autoroute på PCen min, og der går det ann å exportere kart som kan brukes på PDA. Men da må du ha riktig program til PDAen din... Mer info på microsoft.com Sempron Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg bruker selv TomTom Navigator 5 og det fungerer kjempefint. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Holux 236 er ikkje ein sikker vinner... Dei dør på seg uforklarlig! http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.a...11&whichpage=50 Det kan du lese om der. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Pfft. Har snakket med mange som bruker Holux GR236, men har enda ikke opplevd at de dør. Tror du vil finne problemer med all elektronikk hvis du leter etter dem. Men man kan alltid være uheldig, men det gjelder som med alt annet. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Holux GR236 kan absolutt anbefales, dog en dyr. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Pfft. Har snakket med mange som bruker Holux GR236, men har enda ikke opplevd at de dør. Tror du vil finne problemer med all elektronikk hvis du leter etter dem. Men man kan alltid være uheldig, men det gjelder som med alt annet. 7419479[/snapback] Holux GR-236 HAR problemer (Forholdsvis stor retur av disse da jeg jobbet med GPS tidligere). Men som du sier - man kan oppleve problemer med all elektronikk - bare at det altså var mer enn gjennomsnittet med Holux GR-236. Like dumt å kjøpe seg en klistrelapp-GPS ala Adapt. Funker like bra, evt. snappe opp en TomTom GPS - hvis man får tak i den løs. Men TomTom Navigator (5) er jo knallbra, funker fint på Qtek 9100 - usikker på hvor godt TomTom Navigator 6 fungerer. Ta gjerne også en titt på Navigon - ikke noe dårlig det programvare det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå