Gå til innhold

Panasonic 42" Plasma TH-42PA60, bra tilbud?

Anbefalte innlegg

Ser Elkjøp har et tilbud på denne 42" Plasma TV'en til 9995,- nå: http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/11..._l13/index.html

Er dette et bra kjøp? Er dette en bra Plasma TV til vanlig TV, digital tv og spillmaskiner (Xbox 360, Nintendo Wii, PS3 etterhvert)?

Jeg kommer nok mest sannsynlig til å se mest film og TV, spilling og PC bruk går ikke i første rekke.

Jeg vurderte å kjøpe en 32-37" LCD til 8000-12000 før jeg så dette tilbudet, men etter jeg så dette tilbudet ble jeg litt usikker.

Meninger?

Tilbudet finnes forøvrig her: LINK

Men det gjelder også ved kjøp i Butikker (er i den siste Elkjøp avisen jeg fikk i dag).

EDIT: Fant nettopp ut at denne Plasmaen ikke er HD-Ready. Tenkte ikke noe over det når jeg så annonsen egentlig, så bare at den hadde HDMI inngang og gikk dermed ut ifra at den støttet 720p iallefall. Da blir det en Toshiba 37WL66Z istedenfor alikevel.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers kan du jo gå for TH-42PV60, skal være det ultimate innenfor sin prisklasse: ca. 13.000. Etter hva jeg har lest er den helt ekstrem på sortnivå og bildekvalitet. Hører veldig mange skryter av denne og at dette er det beste innenfor plasma, og knuser alt av LCD i sin prisklasse.

Nå er ikke jeg akuratt veldig flink på dette, men dette er hva jeg har lest. Tenkte jeg skulle gå for en sånn :p

Lenke til kommentar
Ellers kan du jo gå for TH-42PV60, skal være det ultimate innenfor sin prisklasse: ca. 13.000. Etter hva jeg har lest er den helt ekstrem på sortnivå og bildekvalitet. Hører veldig mange skryter av denne og at dette er det beste innenfor plasma, og knuser alt av LCD i sin prisklasse. 

Nå er ikke jeg akuratt veldig flink på dette, men dette er hva jeg har lest. Tenkte jeg skulle gå for en sånn :p

7354073[/snapback]

Jeg har endelig tatt det store valget og invistert i TH-42PV60 og tror ikke jeg kommer til å angre på det. Fikk den tilogmed tilsendt hjem helt fraktfritt!

Lenke til kommentar
Hvor i all verden har dere sett pv60 til 13000,-? Og hvordan I ALL VERDEN fikk du

gratis frakt?

7364371[/snapback]

Jeg surret meg innpå mpx og der var det gratis frakt på LCD/plasma ut måndenen.

13000,- er vel ca 900 billigere enn billigste i prisguiden. Jeg betalte 15k blank med frakt, og er meget meget fornøyd med det :)

Lenke til kommentar
Hvor i all verden har dere sett pv60 til 13000,-? Og hvordan I ALL VERDEN fikk du

gratis frakt?

7364371[/snapback]

Siba.no har den til 13995,- inkl. bordstativ (de fleste som selger den rimelig inkluderer ikke bordstativ til den), men frakten kommer i tillegg.

Har funnet ut at jeg går for Panasonic TH-42PV60 selv, siden jeg hovedsakelig bruker TV'en til TV/DVD og ikke som en PC skjerm, så da er nok Plasma overlegent best.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...