Penrin Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Heisann. Har en PC som bråker noe heilt sinnsykt, har fune ut at det er chipsettkjøleren som lager alt bråket. Tenkte å bytte til en passiv en jeg har, men hvor stor er varmeutviklingsforskjellen på VIA K8T800 og nForce4? nForce4 vifta er 40mm og lager vel noe rundt en 35 db, så man kan si den lager lyd av seg. Når det gjelder den passive kjøleren vil jeg si den er ganske stor (tilhører MSI K8T Neo FIS12R) Hadde vært supert å blitt kvitt bråket! Mvh Stian Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Bruk en slik (det gjør jeg) http://www.microplex.no/product.aspx?pid=CCBA1C&mcat=c45 Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Hei. Takker for raskt svar, men hadde ikke tenkt å bruke penger, bare høre om det er mulig og bytte om de kjølerene jeg har... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 På et VIA KT800 går greit med en passiv kjøler ala zalman . Dog det vil kreve at du har en viss luftflow i kabinettet. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Motsatt, K8T800 kjøleren vil jeg ha på nForce4... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå