boundishh Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 lurer på en ting her.. jeg har en v7 ps2(scph-39004) og den bruker vifta som var fra v1-v7 (den bråker mye mer en v9/v10 vifte gjør) men en venn av meg har en v9 ps2 og hans vifte er helt lydløs i for hold til min. derfor lurer jeg på og kjøpe en v9-v10 vifte fra hammar.no. vil denne vifta passe i min ps2 . Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Litt små-hijack her kanskje, men er det mulig å gjøre det samme på en X360? Altså bytte vifter? Synes stock viftene broker endel... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 V9 vifta flytter mindre luft, derfor bråker den mindre... Noen vifter går om hverandre, andre må du forandre noen fester på... En kompis lever av å modde og reparere ps2, så om du vil, kan han sikkert kikke på den... Ang x360, så er det vel HDD som bråker der..?? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er vel heller DVD-rommen i X360-en som bråker? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 HDD'n som bråker? Tja, kan vel være det, men synes det minner litt mer om viftestøy... Er iallefall ikke DVD spillern, om ikke den bråker selv uten at det er noe i den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå