arnero Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Veldig god test av kameraet. Jeg la merke til at G3 ser ut til å ha noen problemer med bilder tatt ved høylys. Etter det jeg har lest om kameraet andre steder (og hvis jeg har forstått det riktig :smile: ) skal det være et innebygget ND-filter som skal kunne hjelpe på dette. Har dere i Akam fått testet denne funksjonaliteten? Hvordan slår det ut på denne typen bilder? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Vi hadde kameraet bare noen dager, og fikk ikke testet alle mulighetene i menyene. ND-filteret var blant de tingene vi ikke fikk prøvd. MLW Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Med korteste eksponeringstid på 1/1250s, og minste bl. 8, burde kamera takle dagslys i massevis. Hvis det har ND-filter i tillegg, kan man jo ta flotte portretter på bl. 2 med liten dybdeskarphet, selv på høylys dag. Lenke til kommentar
telu Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 For meg ser det ikke ut til at kameraet har noen problemer med å ta bilder i høylys, men derimot STORE problemer med nattfotografering. Hva gjør den merkelige blåfargen i sterke lyskilder? Ser ikke ut til at det er noe stort problem for andre kameraer, og ihvertfall ikke i den graden... Noen som har noen kommentarer? TL Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Interessant, det har jeg ikke lagt merke til før. MLW Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Lurer på om ikke et AA-filter hadde hjulpet her? Kodak har det i noen av sine kamera. Lenke til kommentar
telu Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Fant dette på http://www.dcresource.com, ser ut til at dette er et litt merkelig problem... http://www.dcresource.com/reviews/canon/po...view/index.html Interresant nok til at jeg har avbestillt G3'en og heller bestiller meg et Olympus c-5050 :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå