Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er dette et godt kjøp?

jnesje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer jo helt an på hva du forventer. Den hadde jo endel funksjoner, spørsmålet er jo bare hvor lenge de fungerer.. Mange linjeutganger er forsåvidt ok, men det nytter ikke at det er mange av dem dersom signalet de gir er så svakt at du plukker opp en hel drøss støy. Og så videre, og så videre..

Som regel får man hva man betaler for. Dyrere komponenter betyr bedre brukergrensesnitt, høyere lydkvalitet, lengre levetid, bedre spesifikasjoner, mindre irritasjon, penere utseende, bedre byggekvalitet, og så videre, og så videre..

Jeg har ikke noe som helst erfaring med spilleren selv. Den kan være et knallkjøp, og den kan være en uutømmelig kilde til frustrasjon og sinne. Om risikoen er verdt 800,- er det bare du selv som kan svare på.

Lenke til kommentar

Skal spilleren bare brukes til å spille en og annen cd med vikingarna, evt musikk til og fra jobb. Fungerer sikkert spilleren godt nok, men har du planer om å bygge ut anlegget ditt en eller annen gang er nok denne spilleren i svakeste laget. Men jeg tror den billigste spilleren til pioneer koster 900-1000 kr. Jeg hadde heller spandert på meg selv de kronene enn å kjøpe den der. Bedre å kjøpe billig fra noen som kan sakene sine, enn noe som kanskje er det dyreste til ett annet.

Lenke til kommentar
Skal spilleren bare brukes til å spille en og annen cd med vikingarna, evt musikk til og fra jobb. Fungerer sikkert spilleren godt nok, men har du planer om å bygge ut anlegget ditt en eller annen gang er nok denne spilleren i svakeste laget. Men jeg tror den billigste spilleren til pioneer koster 900-1000 kr. Jeg hadde heller spandert på meg selv de kronene enn å kjøpe den der. Bedre å kjøpe billig fra noen som kan sakene sine, enn noe som kanskje er det dyreste til ett annet.

7353074[/snapback]

Hvis du skal høre på radio er det greit med en jalla radio fra et helt ukjent merke som ingen har hørt om.. Skal du derimot kjøre turer hvor du benytter deg av mp3 plater eller cd plater så får du en god pioneer spiller for 999,- pluss porto: Pioneer DEH-2800MP

Ekte spiller, ekte lyd! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...