Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av headset

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ønsker et headset som ikke koster mer enn 600-700 kr

Det skal brukes med PSP, DS og MP3spiller. Jeg hører IKKE på trance, Pop eller Rap. Snarere progressiv Metal/rock ++

Det som er viktig for meg er:

God lydkvalitet

Godt lydisolerende

Holdbarhet/kvalitet/solide

Portable, helst ikke mye større enn portapro

Behagelige/ergonomiske

Mye for pengene

Instilligsmuligheter for økt komfort er alltid pluss

På forhånd takk.

Endret av Mr_Kuchinawa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ta en titt på AKG K81 DJ. Jeg synes den er noe av det bedre i denne størrelsen/prisklassen.

7358386[/snapback]

vel, jeg er ingen DJ...

7415978[/snapback]

Navnet henviser nok mer til designet. Det betyr ingenting for lyden i dette tilfellet.

Den ser da ikke så ille ut:

image1156495088_k81dj_k51844eeb6f019fd6.JPG

Lenke til kommentar

Jeg er helt fullstendig uenig når det gjelder Beyer DT770 vs. Shure E2c. Jeg har hørt Shure E5c (ca.4.000,-), og jeg foretrekker absolutt DT770 i ren lydkvalitet og komfort.

Hvis jeg kun skulle ha noe til bærbart bruk, stiller det seg selvfølgelig litt annerledes.

Shure E2c er absolutt bra, det er ikke det, men til sitt bruk og pris.

Lenke til kommentar
Ta en titt på AKG K81 DJ. Jeg synes den er noe av det bedre i denne størrelsen/prisklassen.

7358386[/snapback]

Virker bra. takk. Noen alternativer?

7451017[/snapback]

What about perennial favorites of sports commentators and all-around workhorse, Sennheiser HD25s? About same size as AKG K81DJ, padded headband, steel cable, slightly easier to drive and a tad better isolation (admittedly also over your price limit but will definitely last forever).

Lenke til kommentar
Kan jeg få noen + og - av HD25-SP1 vs. AKG K81 DJ?

7461333[/snapback]

Never tried HD25-SP1 but should point out that unlike the Senns, AKG K81Djs fold flat.

7477266[/snapback]

Så den tar mye mer plass? Hva med lykvaliteten?

7493503[/snapback]

AKGs *are* a tad easier to shove into a backpack or a suitcase though not by much, both headphones are smaller IRL than they appear in pictures. Sound quality, now that's a tough one, I've been alternating between the two ever since I got the AKGs and recabled them using some Philips phones from ClasOhlson (the original cable is *way* too long).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...