Gå til innhold

En litt uheldig kompis...

Almadora

Anbefalte innlegg

Har overnattings besøk her og jeg og kompisen min skulle hente oss litt brus... Vi går til kjøkkenet og jeg tar en stor pepsi max ut av kjøleskapet... Så setter jeg den litt ved siden av meg fordi jeg skal ta meg noen isbiter... Kjøleskapet har vann og isbit funksjon så man bare presser glasset mot en av åpningene og det kommer vann/is ut... Back to the point:

Kompisen min skal ta isbiter før meg så klarer han å presse så det kommer MANGE isbiter ut så det ikke var plass i glasset... Så prøver han da å ta i mot isbitene og klarer å presse vann funksjon greia så det renner vann utover gulvet fra kjøleskapet... Så når han skal hente papir velter han pepsi max flaska :!:

Vi sitter her nå å ler av dette hehe :!: :lol:

Han synes selv han var litt klønete... :!:

EDIT: Klarte visst selv å brekke senga...

Endret av Almadora
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg greide å søle noe selv idag. Et glass med champagne. ^^ Skulle kaste en chipsbit i en bosspose og kom uheldigvis borti glasset mitt med champagne. Ble litt søl på min kamerats gulvteppe, men det får så gå. Var ikke akkurat planen.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Haha, når vi først er inne på uheldige kompiser...

Jeg var på fylla igår, så skulle en kompis åpne en øl. Vi sto i gangen, og han greide å sprette ølen så ca. halvparten spruta over hele han. Deretter greide han så slippe resten på jakka og sekken sin.

Når vi dro, tok han på seg ryggsekken sin, med ca 4 pils i. Jeg stjal en sigg fra han, og han kommer løpende etter meg, sklir på isen, lander rett på ryggen og knuser 2 pils.

Trodde jeg skulle dø av luftmangel ^^

Lenke til kommentar

Haha! Tidi.. minner meg om da jeg var på lan en gang.. Jeg hadde brus i et glass. jeg klarte å velte glasset så det rant utover pcen min og nesten utover min venn sin pc. Litt etterpå klarte jeg å velte flasken slik at det nesten rant utover Ps2'n og tv'n til kompisen min :D

(Tastaturet på pc'n gikk i stykker BTW)

(Det var en bærbar)

Lenke til kommentar
Pepsi Max smaker crap.

Og hvorfor ikke ta dette i SO6?

7409844[/snapback]

Ut ifra de få postene jeg har sett, kunne man tro du var en bannet mod elns, som rett og slett ikke klarte å gi slutt på jobben.

Eller.. kansje du bare er en *gasp* Wannabemod? :no:

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...