Almadora Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Har overnattings besøk her og jeg og kompisen min skulle hente oss litt brus... Vi går til kjøkkenet og jeg tar en stor pepsi max ut av kjøleskapet... Så setter jeg den litt ved siden av meg fordi jeg skal ta meg noen isbiter... Kjøleskapet har vann og isbit funksjon så man bare presser glasset mot en av åpningene og det kommer vann/is ut... Back to the point: Kompisen min skal ta isbiter før meg så klarer han å presse så det kommer MANGE isbiter ut så det ikke var plass i glasset... Så prøver han da å ta i mot isbitene og klarer å presse vann funksjon greia så det renner vann utover gulvet fra kjøleskapet... Så når han skal hente papir velter han pepsi max flaska :!: Vi sitter her nå å ler av dette hehe :!: Han synes selv han var litt klønete... :!: EDIT: Klarte visst selv å brekke senga... Endret 24. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hahah, godt gjort. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du har en kompis på overnattingsbesøk, og dere brakk senga? Mistenkelig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det LG kjøleskap? Våres LG spruter alltid ut 6-7isbiter på en eneste gang. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Jeg greide å søle noe selv idag. Et glass med champagne. ^^ Skulle kaste en chipsbit i en bosspose og kom uheldigvis borti glasset mitt med champagne. Ble litt søl på min kamerats gulvteppe, men det får så gå. Var ikke akkurat planen. Endret 24. november 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Du har en kompis på overnattingsbesøk, og dere brakk senga?Mistenkelig. 7352743[/snapback] NEEEI! Jeg skulle gå i senga som var foran tven som hadde dvd spiller som jeg skulle skru på film! Så knakk senga! Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 hehe.. Knall bra gjort Hadde nok ledd godt av det sjøl!! Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 HAHA.... LOL :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Så hysterisk! Men så var det ikke et videokamera i nærheten... damnit... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Pics or it didn't happen. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du har en kompis på overnattingsbesøk, og dere brakk senga?Mistenkelig. 7352743[/snapback] Signed. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) hahahahahahah :!: noe slikt som jeg kunne ha gjort det. Maks uheldig Endret 25. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du har en kompis på overnattingsbesøk, og dere brakk senga?Mistenkelig. 7352743[/snapback] NEEEI! Jeg skulle gå i senga som var foran tven som hadde dvd spiller som jeg skulle skru på film! Så knakk senga! 7352798[/snapback] nåja Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Haha, når vi først er inne på uheldige kompiser... Jeg var på fylla igår, så skulle en kompis åpne en øl. Vi sto i gangen, og han greide å sprette ølen så ca. halvparten spruta over hele han. Deretter greide han så slippe resten på jakka og sekken sin. Når vi dro, tok han på seg ryggsekken sin, med ca 4 pils i. Jeg stjal en sigg fra han, og han kommer løpende etter meg, sklir på isen, lander rett på ryggen og knuser 2 pils. Trodde jeg skulle dø av luftmangel ^^ Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Haha! Tidi.. minner meg om da jeg var på lan en gang.. Jeg hadde brus i et glass. jeg klarte å velte glasset så det rant utover pcen min og nesten utover min venn sin pc. Litt etterpå klarte jeg å velte flasken slik at det nesten rant utover Ps2'n og tv'n til kompisen min (Tastaturet på pc'n gikk i stykker BTW) (Det var en bærbar) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Æsj, Pepsi Max. =( Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Pepsi Max smaker crap. Og hvorfor ikke ta dette i SO6? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Pepsi Max smaker crap. Og hvorfor ikke ta dette i SO6? 7409844[/snapback] Ut ifra de få postene jeg har sett, kunne man tro du var en bannet mod elns, som rett og slett ikke klarte å gi slutt på jobben. Eller.. kansje du bare er en *gasp* Wannabemod? Endret 2. desember 2006 av J@cob Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Eller.. kansje du bare er en *gasp* Wannabemod? Det er nok det riktige svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå