JustMe Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Ok, her er hvordan det ligger ann nå. Den 12. bestilte jeg et palit daytona GF3 fra topline.no ( til ca. 1600 kr ) Jeg har ennå ikke fått noe bekreftelse på at dette vil bli sendt, noe man kan forstå etter å ha lest brukerenes erfaring med topline.no :razz: Med tanke på at jeg virkelig vil ha kortet FØR julaften lurer jeg nå på å bestille dette kortet fra komplett.no http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...24&GrpID=1&s=pl Så spørsmålet er "what to do?" tatt pris/ytelse i betraktning samt risken å ikke få kortet før julaften. Lurte litt på hva som menes med ti/450 oxo. Alle råd mottas med takk :smile: Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Topline har fått inn over 400 bestillinger. Du må regne med å vente 7 dager fra bestillingsdagen, tror jeg - etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 Joda, sant nok.. men problemet er at slikt kan en ikke vite med topline, for de har jo ikke noe lagerstatus slik at en kan se dette på forhånd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå