killmeister Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 hvor finner jeg ut hva min ip adresse er? takker for svar evnt. link. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 www.whatsmyip.com Eller hvs det er din lokale IP du er ute etter. start>run>cmd Der skriver du "ipconfig" Var ikke mer enn ett eneste søk på google som skulle til. "What is my IP" Lenke til kommentar
killmeister Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 www.whatsmyip.com Eller hvs det er din lokale IP du er ute etter. start>run>cmd Der skriver du "ipconfig" Var ikke mer enn ett eneste søk på google som skulle til. "What is my IP" 7352418[/snapback] fant ikke ut noe der... noen andre steder? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Ipadressse Hvis du vil ha en del mer info kan du ta en titt her og bytte ut tallet på slutten av adressen med din ip... Endret 24. november 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Wey En halv linje kode: http://webskolen.com/ip.php Men det fins flere forskjellige ip-adresser. Du har en lokal og en ekstern. For å finne den lokale, gjør som Mixy sa: Trykk windowstast+r (eller start ->kjør) skriv "cmd" uten hermetegn i boksen. skriv "ipconfig" uten hermetegn og trykk enter. Der står det ip-adresse....... <din lokale ip> Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hmm.. beklager, en liten forkortelse gjorde at linken jeg gav deg ikke funket, jeg skrev: www.whatsmyip.com skulle være: www.whatismyip.com BTW. Du hadde fremdeles funnet det ut etter ett eneste søk på google, etter akkurat det jeg skrev i min post. Med Opera eller Firefox har du alltid en søkeboks oppe til høyre du kan bruke til å søke etter noe med en gang Endret 24. november 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå