Gå til innhold

finn eller qxl?

CustomTP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hold tråden on topic. Den ligger allerede i grenseland. Det er ikke tillatt med kjøp/salg, så det skal kun foregå diskusjon om hvilken kjøp/salg-tjeneste trådstarter bør benytte. Poster som regnes som off-topic eller kjøp/salg vil bli slettet uten forvarsel.

Som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres i tråden. Ved kommentarer kan PM benyttes.

Lenke til kommentar

Kan man sammenligne Finn og QXL ?

På finn kan man vel legge ut varer til den prisen man vil. Får man et dårlig bud, så trenger man ikke selge.

På QXL derimot, er det jo auksjonen som bestemmer. Der kan du ende opp med en god pris, eller en ræva pris. Dette kan riktignok sikres ved bruk av "Minstepris" funksjonen, en funksjon som også koster penger.

Lenke til kommentar
Kan man sammenligne Finn og QXL ?

På finn kan man vel legge ut varer til den prisen man vil. Får man et dårlig bud, så trenger man ikke selge.

På QXL derimot, er det jo auksjonen som bestemmer. Der kan du ende opp med en god pris, eller en ræva pris. Dette kan riktignok sikres ved bruk av "Minstepris" funksjonen, en funksjon som også koster penger.

7360066[/snapback]

dette visste jeg ikke...

bra du sa....

thx

Lenke til kommentar
Hvorfor har QXL sendt meg en purring på 12 kroner? Skal de seriøst kreve inn 12 kroner fra meg? Og for hva? Rare folk gjør rare ting.

7360284[/snapback]

Hm.. Min konto ble sperra pga en dårlig karakter. Jeg fikk mail at jeg måtte ordne opp i dette.

Jeg spurte hvordan i helvette jeg kunne ordne opp i det når kontoen var sperra og jeg ikke kunne se hvem jeg hadde fått dårlig karakter av.

Kontoen min var åpna neste dag...

Ontopic:

Jeg ville ikke brukt QXL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...