CustomTP Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 skal selge; en xbox med tre spill alu. felger 16" ram brikker kanskje en pc.... lsd hengsler (universale) hvor kan jeg evt. få mest for tingene. hvor er det enklest og tryggest? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Finn.no! *14 tegn* Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 nintendo 8bit som ikke er åpnet fra original pakningen.... noen ide å hvor mye en slik er verd? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 50kr? fjorten + fjorten = fjorten Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Angående Nintendoen ville jeg prøvd å selge den på eBay. Da er sannsynligheten for at en skikkelig fanboy kjøper den for mer enn 50,- større vil jeg tro.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hold tråden on topic. Den ligger allerede i grenseland. Det er ikke tillatt med kjøp/salg, så det skal kun foregå diskusjon om hvilken kjøp/salg-tjeneste trådstarter bør benytte. Poster som regnes som off-topic eller kjøp/salg vil bli slettet uten forvarsel. Som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres i tråden. Ved kommentarer kan PM benyttes. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan man sammenligne Finn og QXL ? På finn kan man vel legge ut varer til den prisen man vil. Får man et dårlig bud, så trenger man ikke selge. På QXL derimot, er det jo auksjonen som bestemmer. Der kan du ende opp med en god pris, eller en ræva pris. Dette kan riktignok sikres ved bruk av "Minstepris" funksjonen, en funksjon som også koster penger. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Kan man sammenligne Finn og QXL ? På finn kan man vel legge ut varer til den prisen man vil. Får man et dårlig bud, så trenger man ikke selge. På QXL derimot, er det jo auksjonen som bestemmer. Der kan du ende opp med en god pris, eller en ræva pris. Dette kan riktignok sikres ved bruk av "Minstepris" funksjonen, en funksjon som også koster penger. 7360066[/snapback] dette visste jeg ikke... bra du sa.... thx Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 nintendo 8bit som ikke er åpnet fra original pakningen....noen ide å hvor mye en slik er verd? 7354145[/snapback] En liten pekepinn. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvorfor har QXL sendt meg en purring på 12 kroner? Skal de seriøst kreve inn 12 kroner fra meg? Og for hva? Rare folk gjør rare ting. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvorfor har QXL sendt meg en purring på 12 kroner? Skal de seriøst kreve inn 12 kroner fra meg? Og for hva? Rare folk gjør rare ting. 7360284[/snapback] Hm.. Min konto ble sperra pga en dårlig karakter. Jeg fikk mail at jeg måtte ordne opp i dette. Jeg spurte hvordan i helvette jeg kunne ordne opp i det når kontoen var sperra og jeg ikke kunne se hvem jeg hadde fått dårlig karakter av. Kontoen min var åpna neste dag... Ontopic: Jeg ville ikke brukt QXL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå