UrgeLoL Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Resident Evil 1 på psp vekker tilbake gode minner Det begynner virkelig å bli noen år siden nå Spillene kjøre perfekt så vidt jeg kan se. Resident Evil 1 Tekken Jumping Flash Endret 24. november 2006 av Mgs Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Trådtittelen din er helt uforståelig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Så det jeg å sorry mac Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ser ut som PS1 spillene kjører veldig bra på PSP'en. Gleder meg til å få testa dette selv! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Dette har jeg visst en god stund nå For hjelp: Link Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ai ai. De spillene som var så pene når de kom. Ser jo nesten ikke ut nå. Men Tekken 2 vekker minner. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ai ai.De spillene som var så pene når de kom. Ser jo nesten ikke ut nå. Men Tekken 2 vekker minner. At de ikke ser pene ut i forhold til dagens spill, herskes det ikke tvil om. MEN flere av dem er tidløse klassikkere som er verdt å spille igjen, igjen og igjen Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 og hvordan kan vi også få prøve? kan man laste ned lovlig eller må man kjøpe ... Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Selv nå til dags med lekker grafikk og fysikk, er det koselig å sette seg ned med gamle klassikere En hemmelighet: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Grafikk er ikke alt! EDIT: Leif.. Endret 25. november 2006 av Dunedain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå