oerhört Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Eventyret om skumringsprinsessen føles både veldig velkjent og helt nytt – samtidig. Les mer Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Zelda er verdens beste spillserie. Bra at det kommer på Gamecube. Har ikke brukt maskinen på nesten et halvt år. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det slik at det sitter en stk nordmann i disse tider og koser seg glug ihjel med det nye Zelda spillet?? FY! Denne previewen gjorde jo ikke saken noe bedre nei. Trommingen ble mangedoblet, tiden frem til 8 Desember ser enda lengere ut og følelsen av at jeg aldri kommer til den dagen større. Fy det var slemt gjort. Gleder meg så vilt til TP kommer, klarer jeg å vente? Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Er det slik at det sitter en stk nordmann i disse tider og koser seg glug ihjel med det nye Zelda spillet?? FY! 7352885[/snapback] Lynsjemobb! Lynsjemobb! Lenke til kommentar
arlion Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 på tide å tørke støv av den gammle kuben ja! har støvet ned det siste året kanskje mer, nå skal den se dagens lys, zelda skal atter en gang fyres opp!.....ja jeg gleder meg! når ett nytt zelda spill dukker opp, da våkner den lille gutten opp igjen. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Får vel dra frem N64 og Ocarina of Time i mellomtiden Endret 24. november 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Som alle andre med Wii og Zelda nå, hater dere.. Fint innblikk, ser virkelig fram til å bli dratt inn i Hyrule nok en gang. Ser ut til at jeg kommer til å elske TP mer enn Wind Waker, noe som lover godt. Wind Waker var for meg et eventyr jeg aldri ville ende, men du for en avslutning. Tror jeg har rundet WW 4-5 ganger til sammen, herlig spill. Jeg klarer nesten ikke tenke på andre spill en Zelda for tiden, håper at en runde med Rainbow Six og Gears of War co-op i morgen får meg på andre tanker spillmessig. Men jeg tviler... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 eg har faktisk brukt GC`en min ein del i år:P I form av MGS: The Twin Snakes og Wind Waker som eg kjøppte i går. Eg begynner virkelig å kosa meg i WW, til tross for den uvante settingen. Kansje eg rekker å spille igjennom OOT som fulgte med også. Slipper ihvertfall å dra fram kokain-stikka til N64 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja, husker "melet" som jeg kalte det. Jeg synes det var gøy å se hvor mye jeg kunne lage etter noen runder med marioparty Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 haha ja :!: ser ut som alle med N64 kontrollere er skikkelig narkiser Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Mala: TAKK! Du minte meg på at ettersom jeg fikk lønn idag skal jeg ut å kjøpe Twin Snakes imorgen! Remake av et av de beste spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 på tide å tørke støv av den gammle kuben ja! har støvet ned det siste året kanskje mer, nå skal den se dagens lys, zelda skal atter en gang fyres opp!.....ja jeg gleder meg! når ett nytt zelda spill dukker opp, da våkner den lille gutten opp igjen. 7353235[/snapback] Dette spillet er da vitterlig til Wii og ikke Gamecube? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Spillet kommer til GameCube en uke etter at det lanseres på Wii. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Spillet kommer til GameCube en uke etter at det lanseres på Wii. 7353726[/snapback] Oh, min feil Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hehe...må ikke mobbe N64 kontrollen Husker fortsatt Doom 64...da var jo kontrollen genial:) Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 eg har faktisk brukt GC`en min ein del i år:P I form av MGS: The Twin Snakes og Wind Waker som eg kjøppte i går. Eg begynner virkelig å kosa meg i WW, til tross for den uvante settingen. Kansje eg rekker å spille igjennom OOT som fulgte med også. Slipper ihvertfall å dra fram kokain-stikka til N64 7353505[/snapback] Der sa du noe! Jeg kjøper Wind Walker jeg og mens jeg venter på TP! :!: Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har ingen konsoller nå atm. Men husker OOT og MM på N64, det var tider det aldri kost meg så mye med et spill før. Blir vel så jeg kjøper en cube, bare for å spille TP Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Bah, feilpost. Endret 25. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg sitter nå og koser meg med OoT jeg, tar meg god tid med den, noen ganger bare cruser jeg nabolaget med Epona og knerter Big Poes som dukker opp fremfor meg eller gjør en tilfedig "drive-by" Hyrule style ved Hyrule Lake. Og når jeg ender opp i en dungeon koser jeg meg gjennom den, litt annerledes enn hva jeg gjorde i 98 da jeg spillet OoT første gang. Shadow temple skremte lille meg ganske mye faktisk, min første "skumle" opplevelse kan man si. Lurer på hvorfor jeg torturere meg gjennom slike previews og omtaler på nette av TP, blir jo bare totalt fraværende da jeg bare simpelthen gleder meg til 8 desember kommer og jeg kan igjen fyre opp en konsoll med et Zelda spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg