vajda Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hei. Har en lcd skjerm uten bein liggende her. Det vil si at jeg ikke får brukt den til noe, etter som den ikke kan stå i noen normal stilling på bordet. Derfor tenkte jeg at jeg kunne henge den opp på veggen. Finnes det noe utstyr som man kan få kjøpt for å feste denne på veggen? Er bare en 20" lcd så trenger ikke noe av de store greiene. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hvilken skjerm er det? Dersom den støtter VESA skjermfeste er ikke dette noe problem. Som regel ser du dette ved å se om det er 4 hull bak på selve skjermen. Lenke til kommentar
vajda Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hvilken skjerm er det? Dersom den støtter VESA skjermfeste er ikke dette noe problem. Som regel ser du dette ved å se om det er 4 hull bak på selve skjermen. 7352274[/snapback] sorry..burde ha skrevet det i mitt første innlegg. Det er en Samsung SyncMaster 800 TFT Det er 4 hull bak ja, men de er ikke like som de andre skjermene jeg har her. Er større avstand mellom hullene en på de nye samsung skjermene. Edit: Ser at standard mellomrom mellom hullene bak på skjermen er 75mm og 100mm. Er 100mm på denne skjermen så skal gå fint dette. Så blir nok til at jeg går for BT7511 Endret 25. november 2006 av vajda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå