eXt3 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 den pakerste viften min starter ikke altid, går nesten ikke, hva kan det komme av? det er den bakerste vifta i dette kabinettet: Thermaltake Aguila kan det komme av at psu'en er for liten? psu'en er en: hiper type r 580w. kan jo hende at skjermkortet tar for mye strøm? skjermkortet: xfx geforce 8800gtx. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Kan du koble den direkte til en 12vs kontakt? Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 fant ut at selve vift "bladene" siter for løst. men hvordan feste r jeg dem igjen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kjøp heller ny vifte da. Er det slark i viftebladene er den moden for utskifting. Vifter koster jo heller ikke stort nå for tiden. Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 vifta er jo helt ny da, så jeg får vel prøve å klage til netshop Lenke til kommentar
stompy Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hva slags vifte er det snakk om? Det kan være at det er en vifte med innebygget tempraturmåler. Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 den som bakerste i thermaltake aguila, vifta har led lys. men hvet ikke hva den heter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå