Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Parkett i bagasjerom

WonderChild

Anbefalte innlegg

Har gått lei av at 12"ern min står på skakke i bagasjerommet pga. at stephjulet stikker 5cm opp under matten, og siden jeg ikke har de store planer om å kjøre på lang tur når jeg har fått lappen så tror jeg ikke at jeg tar skader om stephjulet blir tatt ut... Vurdere å legge parkett i bagasjerommet for å få en fin look, men er usikker på om dette holder i bagasjerommet, men har ikke hørt om noen som har gjort dette før meg... Noen som har erfaringer? Høres dette ut som en dum idè?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en kompis av meg rykket bare ut hele papp plata som lå på gulvet i bilen hans, og bygde en ny plate som var støttet opp slik at den lå rett. Kan være noe å tenke på.

hvis bilen er åpen kan det hende det blir en god del uønsket lyd i den som følge av parketten.

Lenke til kommentar

Uønsket lyd tviler jeg på er no problem å fjerne... Må så klart ha et underlag under parketten for at den ikke skal "klinke" mot dørkenet. Og fuging i sidene vil stoppe parketten fra å dunke i sidene i bagasjerommet... Er usikker på fukt nivået i bagasjerommet, parkett utvider seg når d blir fuktig og sprekker.. Fuktnivået varierer vel fra bil til bil, så må vel få målt det eller . no

:hmm:

En annen løsning isteden for parkett kunne vært belegg, med parkett utseende.. Har sett det et sted, men husker ikke hvor... Men er kjipt om jeg må betale for en hel rull når jeg ikke trenger stort...

På tide å sette seg på nett og "kose" seg...

Fremdeles ingen som har eller vet om noen med erfaringer fra parkett i bagasjerom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...