imfrommanndame Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 OT: Herregud for et rått hovedkort! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 OT: Herregud for et rått hovedkort! 7590456[/snapback] hmm. jaha.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 ?? Sjekk fargen da! Ingen andre hvite hovedkort som jeg har sett i hvertfall. Men dette er OT! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 ?? Sjekk fargen da! Ingen andre hvite hovedkort som jeg har sett i hvertfall. Men dette er OT! 7593222[/snapback] åkei.. fargen er kuul den.. noe av grunnen til jeg valgte det.. ser litt tøft ut lei de gamle fargen på hovedkortet. heh.. men en del andre tig som er litt viktigre Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg skrev da "OT", gjorde jeg ikke? Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Det hovedkortet er kjempe bra... Gode klokke egenskaper.. Lånte det av en kompis for en stund siden Og Stabilt som bare pokker.. så er mer enn bare rått utsene i det hovedkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå