no name needed Skrevet 15. november 2002 Rapporter Del Skrevet 15. november 2002 Jeg skal kjøpe meg en bærebar snart med følgende kriterier: 64 MB skjermkort, ATI mobility Radeon 9000 512 MB Ram 40 GB Harddisk Firewire USB 2.0 minimum Pentium 4 1,9 GHz Bør jeg vente til over nyttår med å kjøpe?? Vil prisene synke såpass at det er verdt å vente? Lenke til kommentar
Sweet Tooth Skrevet 15. november 2002 Rapporter Del Skrevet 15. november 2002 Rykter om at Zepto kommer med ny lap i desember. Skal iallefall inneha et 64mb skjermkort! Jeg venter til da før jeg bestemmer meg! Husk at jula er tiden produktene bør være attraktive. Handelen synker kraftig rett etter jul. MVH Sweet T. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 15. november 2002 Rapporter Del Skrevet 15. november 2002 PCer synker hele tiden ganske jevnt i pris uansett tror jeg, det er bare å hoppe på karusellen på et eller annet tidspunkt. Om du handler etter jul eller før jul vil maskinen din alltid falle noen kroner i pris like etterpå uansett Kjøp maskinen når du trenger den, må du ikke ha den akkurat nå så vent! :smile: Uansett er det veldig bra pris på Dell i8200 nå med ati 9000, denne maskinen var sinnsykt mye dyrere bare for kort tid siden (har falt minst 5-6000 i pris så vidt jeg kan se..) så dette er et bra kjøp skal du handle nå. Lenke til kommentar
novalis Skrevet 15. november 2002 Rapporter Del Skrevet 15. november 2002 PowerBook G4 er billigere enn dell i8200 hvis du oppgraderer begge maskinene til 500 RAM og 40 Gb Harddisk :smile: ... Enig i at du bør hive deg på karusellen når du må. Det er ingen vits i å vente utover dette. Prisene halverers (og kapasiteten fordobles) hver 18. måned. Finn ut hva du trenger, og når du trenger det. Let etter den gunstigste dealen og kjøp da. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 19. november 2002 Rapporter Del Skrevet 19. november 2002 Jeg ville ventet litt, jeg tror maskiner med 3dgrafikk og dedikert minne kommer til å synke i pris i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Max 1 Skrevet 19. november 2002 Rapporter Del Skrevet 19. november 2002 Powerbok er tingen :smile: Nettop kommet ny modell som har falt kraftig i pris :smile: Skal skafe meg en :smile: men den beste modellen er ikke i norge før 5 Desember :/ men det er jo ikke så lenge til :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå