MrL Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Har søkt mye nå, men finner ikke HDR + AA patchen for Nvidia kort. Den linken forumet her har funker ikke, noen som har en link til en patch som faktisk funker? Takker for svar:D Lenke til kommentar
Beinert Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Har søkt mye nå, men finner ikke HDR + AA patchen for Nvidia kort.Den linken forumet her har funker ikke, noen som har en link til en patch som faktisk funker? Takker for svar:D 7351866[/snapback] Har lett litt selv, men har heller ikke funnet noe. Tror du må ha et skjermkort som støtter det. Har hørt at det virker på GF 8800-kortene. Ser at du har dette kortet. Tror du må velge HDR i spillet, så gå inn på nVidia Control Panel, velge AA der og huke av for "overstyr alle programmer". Har ikke testet dette selv, da jeg ikke har GF8800 (enda ) Endret 25. november 2006 av Beinert Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Du er nødt til å enten ha de nyeste driverne fra ATI (Catalyst 6.11), eller laste ned Chuck Patch. Førstnevnte er selvsagt å foretrekke. Du er nødt til å ha et skjermkort basert på ATIs Radeon X1*00-serie. Endret 26. november 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg vet ikke hvor man finner HDR+AA, men jeg kan hjelpe deg å "tweake" bloom slik at det ser ut som HDR. det du gjør er å gå inn i "my games" mappa i dine dokumenter. deretter velger du mappa oblivion, og lager en backup at oblivion.ini (hvis du ikke har gjort det alt da). åpne denne i notisblokk og finn fram til seksjonen [blurShader]. her finner du linjene fAlphaAddExterior og fAlphaAddInterior. endre disse til noe høyere verdier, slik som 0.4000 og 0.7000, respektivt. for at ikke himmelen skal lyse opp så mye, endrer vi også verdien i fSkyBrightness, gjør den mindre, sånn for eksempel 0.0100 . dette er slik jeg kjører nå. ikke no stress med plugins og slikt, men en tweaka bloom og 4x AA håper dette hjelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå