FrozenFish Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg har prøvd å brenne ISO filer, mpeg, jpg... stort sett det meste, men får bare: Cannot Write Medium - Incompatible Format Jeg har en NEC ND-1300A. Den har fungert helt fint frem til for noen dager siden. Jeg har prøvd å brenne med NERO 7, DeepBurner, Alcohol120%... omtrent samme feilmelding på alle. Jeg har flashet firmware også, bare for å ha prøvd det og. Kan det være at deamontools som jeg hadde installert (evt. alcohol120%) har lagt noen buggfiler som roter til? Det har vært en teori her i gården... Jeg vet brenneren er gammel, men som sagt, den funka fint helt til nå. Håper noen har tips/råd! Oppdatert: Fra NERO log: 21:27:42 #19 CDR -1046 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1780 Illegal disc D: _NEC DVD_RW ND-1300A 21:27:42 #20 TRANSFER -27 File ThreadedTransferInterface.cpp, Line 1780 Could not perform start of Disc-at-once 21:27:42 #21 Phase 38 File dlgbrnst.cpp, Line 1746 Burn process failed at 2.4x (3 324 KB/s) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 jeg hadde en cd- brenner fra Richo . den kunne også lese dvd plater . for en stund tilbake begyte den å svikte på cd-rw plater. uanset merke. det så ut til a den virket ok på cd-r platene. hva hadde produsenten gjort med cd-platene som gorde at de ikker virket ? sansynligvis ingen ting . jeg kjøpte meg ny og problemene var løst. Denne gangen ble det en DVD brenner. mit tilfelle ble breneren bare stående å jobbe utten at det skjedde noe - og den stjal resurser fra pcen. har du prøvd å avinstaler de programmen som du troer skaper problemer og instalert bare det mest nødvendig bare for å se om alt blir i orden da ? jeg tror nok at den begynner å bli gammel ( utslitt) siden du for de samme problemen uanset program du bruker . og en driver kan da ikke helt plutselig begynne tulle. får se om om det er flere som er ening med meg. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Fortsatt ingenting... får ikke brendt noe. Men jeg merket at når DVD-brenneren er tom (uten plate) så er navnet på ikonet i Min Datamaskin DVD-RW stasjon. Men så snart jeg setter inn en DVD skifter den navn til CD-Rom stasjon...... Skal det være sånn? Skikkelig merkelig. Jeg har testet å lese og spille av filmer og musikk og det funker som bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå