Derfern Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 bare lurer på en ting; Jeg har kjøpt meg AMD Athlon 4000+ 1MB (enkjernet) alene uten vifte fordi jeg hadde en Thermaltake Big Typhoon fra før av. Men jeg fant siden ut at den bare tok 3500+ og derfor trenger jeg en ny vifte, og da er mitt spørsål HVORDAN burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tar Big Typhoon bare 3500+? :? Det var merkelig. Dette er jo en stor kjøler som har for masse gode kritikker og den må vel være langt bedre enn boxed vifta som vanligvis fulger med 4000+? Har du gjort et forsøk? Se hvordan tempen utvikler seg. Du kan jo evt. kjøpe en kraftigere vifte til. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 det der er bare tull, min big thypoon kjøler min overklokkede X2 4200+ til den store gullmedalje. Den vifta skal funke, passe og kjøle bra. Prøv å sjekk over en gang til. Finner neppe noen bedre kjølere likevel. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Velkommen til forumet Derfern! At en TT Big Typhoon kun tar 3500+ skjønner jeg ikke, smell den på, start opp og sjekk temp i bios. Den kjøleren er langt bedre enn Boxed-kjøleren så det skal absolutt ikke være noe problem Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 3500+ var sannsynligvis den kraftigste prosessoren i Athlon-serien da infoen på Big Typhoon gikk i trykken. Du trenger absolutt ikke å kjøpe ny kjøler eller vifte til en 4000+. Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Velkommen til forumet Derfern! At en TT Big Typhoon kun tar 3500+ skjønner jeg ikke, smell den på, start opp og sjekk temp i bios. Den kjøleren er langt bedre enn Boxed-kjøleren så det skal absolutt ikke være noe problem 7353979[/snapback] Jeg ble også ganske skeptisk, men det er på komplett det står at den ikke tar over 3500+, da jeg så på en annen side sto det at den tok alle frekvenser. Personlig synes jeg vifta er helt sykt bra. Jeg har klokket min gamle prosessor opp 500 MHz uten at temperaturen har steget i det hele tatt. Den høyeste temperaturen jeg har hatt er 37 grader under spilling. Jeg ser selv ingen grunn til at Big typhon ikke skulle holde, så jeg skal prøve den på når jeg hat kjøpt kjølepasta å greier i dag Takk for alle svar Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg ble også ganske skeptisk, men det er på komplett det står at den ikke tar over 3500+, da jeg så på en annen side sto det at den tok alle frekvenser.Personlig synes jeg vifta er helt sykt bra. Jeg har klokket min gamle prosessor opp 500 MHz uten at temperaturen har steget i det hele tatt. Den høyeste temperaturen jeg har hatt er 37 grader under spilling. Jeg ser selv ingen grunn til at Big typhon ikke skulle holde, så jeg skal prøve den på når jeg hat kjøpt kjølepasta å greier i dag Takk for alle svar 7355135[/snapback] ikke bry deg om det som står på komplett, bullshit. Den kjøleren der passer garantert, og kjøler tilstrekkelig Edit: kikka på den på komplett nå og der står det følgende: Prosessorkompatibilitet: Athlon 64 Athlon 64 FX Athlon 64 X2 Sempron Celeron D Pentium 4 Pentium D Pentium Extreme Edition Core 2 Duo Core 2 Extreme Endret 25. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå