Gå til innhold

LOTR: The White Council. Hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I oblivion reddet jo min onde trollman verden og alle elsket han, selv om jeg gjerne skulle slått meg sammen med en eller annen demon og prøvd å tatt over hele greia...

7681467[/snapback]

Du trenger jo ikke å redde hele verden :p . Men jeg synes man skulle kunne velge om man ville redde verden eller ødelegge den.

Lenke til kommentar

Trenger ikke, nei, men jeg har heller ikke noe ondt alternativ for å fullføre questen. Det er poenget mitt, at selv om du er ond så blir du fortsatt den reddende helten på slutten og alle snakker om hvor god du er og sånt, min trollman ble rett og slett kvalm av det...

 

Uansett! Back on track med lotr. Har ikke fulgt med på dette spillet så mye, men etter å sett noen andre spill EA holder på med har jeg faktisk litt tro på det. Står fortsatt igjen å levere selvsagt, men men. Lov å håpe.

Lenke til kommentar
Men er jo helt sykt at det ikke går an å spille som det "dark side". Mener halve følinga av et ekte Midgard univers forsvinner da. Man bør kunne velge mellom ondt og godt for at spill i det hele tatt skal bli LITT realistiske =o

7353801[/snapback]

 

Nevn et RPG-spill som gir deg den muligheten.

Oblivion? Morrowind?

7679207[/snapback]

 

Og Gothic 3, der man fritt kan velge side.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Det er ett spil som er nokså likt World of Warcraft og du må betale for å spille det du spiller det online og kan velge mellom forskjelige class.

 

Tror det blir mye likt wow eller i hvertfall gå ut på det samme

8260032[/snapback]

Så det er ikke lagt ned?

8260139[/snapback]

Jo, han snakker om Lord of the rings online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...