Gå til innhold

LOTR: The White Council. Hva vet vi?


Anbefalte innlegg

Ja emnetittelen sier vel sitt!

 

Hva vet vi om dette spillet??

 

Personlig så gleder jeg meg veldig og tror det kommer til å bli et kjempespill!! :w00t:

 

Her er noen concept arts:

 

 

 

 

Hva synes dere, og tror dere at det kommer til å bli et brukbart spill?? :)

 

EDIT: Dette er et RPG spill, noe àla Oblivion vis jeg ikke tar helt feil!! :D

 

Hjemmeside!!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser jo bra ut det, men hva handler det om? hvor kan jeg les om det?

håper ikke det er et nytt "third-age-spill"......... det sugde. :thumbdown:

7351653[/snapback]

 

 

Nå har jeg lagt inn hjemmeside og litt sånt :)

 

Third Age...Nei! Dette blir ikke likt, vis man ser på infoen på nettsidene... :)

 

Personlig så synes jeg The Third Age var ganske artig, men nå er jeg ganske allsidig når det gjelder spill da... :p

Lenke til kommentar

Vis EA virkelig får til noe bra her! Et fritt spill i en Midgard verden med alle våpnene, skapningene og stedene... Jeg kjenner jeg får frysninger nedover nakken med bare å tenke på det... :D

 

Det er jo et genialt konsept. Vi får bare håpe at EA kommer opp med noe skikkelig bra som sagt, og ikke enda en melkeku for spillindustrien... :nei:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Får ikke hele midgars verden, bare den nordre verdensdelen. Kommer nok ikke innom rohan / gondor.

7352078[/snapback]

 

Det var synd da... :(

 

Men ser spennende ut, bare det ikke blir rett fram spill så kan dette bli veldig bra det.

7352078[/snapback]

 

Det er jeg helt enig i! Et fritt spill med en stor verden hvor du kan vandre hvor du vil og gjøre hva du vil. Da hadde det jo blitt utrolig spennende... :yes:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Fra x6 siden

Spillerne vil ha frihet til å utforske en åpen verden basert på Tolkiens Midgard™ i The Lord of the Rings, The White Council. Man kan velge å spille som menneske, alv, dverg eller hobbit. Uansett hva du spiller, er målet å bli en helt som allierer seg med The White Council, der medlemmene er kjente skikkelser som Gandalf, Saruman, Galadriel og Elrond.

 

En kombinasjon av fantastisk grafikk og enorme områder, sammen med friheten til å bevege seg hvor man vil, demonstrerer hva man kan forvente seg av neste generasjons rollespill, der spillerne for første gang virkelig kan forme sine egne eventyr.

 

Høres ut som det blir ganske fritt, men hvem vet egentlig hva EA mener er frihet.

Lenke til kommentar
sto at det skulle blandes inn det taktiske fra third age... :(

håper ikke det betyr at det skal bli turn-based

7352944[/snapback]

 

På hjemmesia deres så står det følgende:

"Of course the Hero must often fight the forces of Evil; to support this we’ve brought together the best of The Two Towers™, The Return of the King™ and The Third Age™ to create a millisecond to millisecond, edge of your seat, hybrid Real-Time / RPG combat system."

 

Men uansett så kommer dette til å bli sinnsykt tøft. Bare synd det kommer ut på ca samme tiden som Halo 3 :p

Lenke til kommentar
Høres bra ut og har potensiale, men jeg setter absolutt ingen høye forventninger til dette. Er jo tross alt EA vi snakker om her..

7353943[/snapback]

 

Det er jo ganske sant det du sier der. Men EA kan vel utvikle spill de og? De er vel ikke helt på jordet(kanskje ikke så langt ifra, men nesten), så de skjønner vel litt spill-utvikling. Okei vi har kanskje sett spill som har gått ut på datoen for kanskje 4 år siden, men alikevel så fortsetter de og utvikle spillet...Synd men sant :no:

 

Så jeg tror dette kan bli en god sjanse for EA til å virkelig vise at de kan lage spill, og personlig så tror jeg spillet kommer til å bli en stor tittel... :yes:

Lenke til kommentar
Men er jo helt sykt at det ikke går an å spille som det "dark side". Mener halve følinga av et ekte Midgard univers forsvinner da. Man bør kunne velge mellom ondt og godt for at spill i det hele tatt skal bli LITT realistiske =o

7353801[/snapback]

 

Kanskje dette har noe med lisensen å gjøre? De onde taper jo uansett, og utviklerne er da kanskje bundet til å ikke bygge videre på historielinjer de finner på selv.

Like greit for meg hvertfall. Styrkene til de to sidene er ikke balansert i det hele tatt; eneste fordelen de onde hadde var tallmessig.

 

Personlig så ser jeg mer fram til LOTRO: Shadows of Angmar. Der du vil kunne gjøre egne ting, og slippe å dilte rundt Frodo, Aragorn og alle de andre for å 'assistere' dem gjennom alt det vi har sett før.

http://lotro.turbine.com/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...