TiduZ Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Vi sitter nå 3 stk på lan, og tenkte vi skulle spille 3on3 i cs. Problemet er at når vi skal connecte til servern, kommer ikke den som connecter sist inn. Dvs jeg og kompis 1 connecter, kompis 2 kommer ikke inn. kompis 1 og 2 connecter, jeg kommer ikke inn. Jeg sitter på canal digital 5000/1000 linje, og har 7 maskiner på i huset på en belkin ruter, et trådløst aksesspunkt. prøvd å kjøre noen pc'er på trådløs og noen på kabel samtidig. tilter ikke i lan men bare når vi er på samme server. noen som vet hvordan vi kan fikse dette? Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Kan vel bumpe litt og legge till at vi kommer oss inn på FORSKJELLIGE servere, bare ikke den samme... sitte her og lurer på om det kan være en begrensning i routeren, da cs går over en bestemt port, og det blir for mye traffikk på den? Men da skal vel egentlig i teorien vi ikke kunne være på forskjellige servere? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei, har vært borti dette problemet. Det løser seg lett ved att dere f.eks skriver +clientport 2700x i launch options. Dere må forwarde dn porten i routeren. Altså for pc nr1 forwarder dere port 27005, og han legger da til +clientport 27005 i launch options.. På pc nr 2 forwarder dere port 27006 til denne pc-ens ip, og legger til +clientport 27006.. Og gjenta samme operasjon for sistemann.. Dette skal da fungere. Steam FAQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå