Gå til innhold

stemmer dette utsagnet her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Intel svir av penger for å lage mobile-prosessorer blir vel også litt feil... Intel skaper vel disse prosessorene for å tjene mer ! :wink:

 

Uansett er jeg enig i at det ikke spiller så stor rolle lenger, er jo en grunn til at flere og flere laptopprodusenter benytter vanlige prosessorer istedet.

 

Laptoper blir stadig mer populære og folk vil ha "forbruker" utgaver med bra ytelse som ikke ikke koster skjorta, så jeg ser ikke det gale i å kjøpe en bærbar med desktopprosessor

Lenke til kommentar

Dersom du ikke har noe imot å leve med en vifte som kjører på fullt hele tiden og ikke har brukt for batteritid på mer enn godt under 2 timer, så har det ikke så mye å si. Skal du ha en bærbar maskin for bærbarheten sin skyld vi jeg påstå at en M-CPU er eneste riktige valg, er det av andre grunner/årsaker kan det nok diskuteres.

 

[ Denne Melding var redigert av: kindings på 2002-11-15 15:42 ]

Lenke til kommentar

Er egentlig litt dumt å diskutere hva som er bra og dårlig, hvis man bare skal ha en rask maskin som holder lenge, ikke skal bruke den til spilling og ikke orker en svær jævel av en stasjonær hjemme på skrivepulten vil jeg si at en iBuddie eller Whitebox f.eks. er helt geniale... billige er de også.

 

Men for de som kjøper bærbar for bærbarhetens skyld gjelder selvsagt helt andre regler.

 

Knuteregel: Jo mindre maskinen er, jo dårligere og dyrere er den ! :wink:

 

(Dette argumentet tar selvsagt avstand fra det som har med kvalitet å gjøre..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...