Gå til innhold

GRAW trenger en UPDATE !

Torrevieja

Anbefalte innlegg

Jeg har spillt Graw multiplayer siden det kom ut i Mars, men har ikke spillt det på en god stund nå, men husker før at det var veldig ustabile connections. Så de lanserte jo en update her for ikke så lenge siden som skulle fikse dette, sure enough den installerte seg automatic, men dritten er jo like ustabil som den var før...

Enten detter alle ut når spillet starter, eller så detter noen ut... Artibitration ? failed får man hele tiden og det er vanskelig å finne gode spill...

Mute your mics, check up bla bla bla og stabiliser servern i 30 sekunder før du starter matchen, DETTE ER JO BARE BULLSHIT.... Skal vel strengt tatt ikke være nødvendig å holde på sånn... Rart dem aldri greier å fikse det..

Siste: Leaderboard Reset http://www.ghostrecon.com/us/index.php

greit nok, men giiz gi oss stabile servere da, har jo nesten gått 1 helt år...

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan si meg enig i det, er veldig kjipt å sitte i flere min for at serveren skal fylle seg opp med spillere for så å få feilmelding og bli sparket ut når man først kommer inn i spillet. Er en stund siden jeg har spilt GRAW nå, da det går mest i GOW for tiden, kanskje jeg går tilbake hvis de får fikset noen av disse problemene.

Endret av sp0ck
Lenke til kommentar

Samma hvor mye man oppdaterer og forbedrer, så lenge hosten har ei crappy linje hjelper ikke det stort.Har spilt så mye GRAW online at du vil ikke tro det, aldri opplevd noe problem så lenge vi bruker den vanlige hosten vår med 6mbit upload, men hender vi opplever lag og connection problemer når vi spiller på andre servere med dårligere linje.GRAW krever en host med god upload, skulle ikke behøvd å være slik (bare se på COD3 til sammenligning), men det er der hovedproblemet ligger.

Lobbyen ser jeg ikke noe feil med, er da helt grei den :dontgetit:

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg at host'en har alt for mye makt. Det er også kjipt at spawnpunktene er "fastsatte". Er ikke noe kjipere enn når en host setter alle de gode spillerne på et lag og de "dårlige" på det andre. Eller at han kicker deg om du dreper'n mye.

Og jeg trenger vel ikke nevne for kjipt spawnkilling er. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...