kjartman123 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 HJELP! Har all musikken og bildene på denne eksterne Maxtor harddisken... nå ser det ut til at den tar senga og hele musikksamlinga/bildene mine med seg. Mer info: Kobler jeg den til som normalt kommer den opp som HD i Min datamaskin... Jeg kan se mappene men det går treigt og stopper opp hvis jeg prøver å trykke, flytte eller kopiere dem. HD'en lager ikke noen "nye rare" lyder Prøver jeg å åpne noen mapper kommer denne feilmeldingen: ____________________________ H:\Musikk er ikke tilgjengelig. Forespørselen ble ikke utfør fordi en I/U feil oppstod. ____________________________ Noen råd? Jeg har prøvd å koble den til en annen PC... det gikk ikke. Takker for svar mvh, Kjartan Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Prøv å ta ut disken inni,og koble den "internt" i en vanlig PC. AtW Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) "Prøv å ta ut disken inni,og koble den "internt" i en vanlig PC." hvis du gjør det ryker garantien på disken. edit:rota til quoten Endret 24. november 2006 av awesom-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå