lektroluv Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Lurer litt på hvordan SIXAXIS kontrolleren blir hvis man blir litt ivrig når man spiller. Vil ikke bevegelses sensorer tulle det til litt hvis man veiver mye med kontrolleren? Jeg gjør ikke det da! ..eller, kanskje av og til Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Synes egentlig ikke at det virker noe gunstig å tilte en kontroll man bruker begge hendene med "sammenfast". Har jo selvfølgelig prøvd med en PS2-kontroll (), men det blir liksom ikke noe behagelig. Synes Wii-kontrollerne er mye bedre å bruke da. Selv om de egentlig ikke kan sammenlignes helt... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ja med designet PS2, ynskyld..PS3 kontrolleren har så virker det billig og "slengt med ifra forrige sving i full fart" aktig ut. Men eg må få prøve dette i praksis før eg slakter det liker brutalt som NFS:Carbon blei på gamer.no Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Denne tiltingen har jeg egentlig liten tro på at kommer til å bli brukt mye for min egen del. Husker jeg hadde en sånn MS Sidewinder(?) og spillte Descent med for noe år siden...artig gimmick, men ikke noe for meg i det lange løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå