Lock-Aze Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Som topic sier, dog, noe dårlig forklart. Så trenger jeg å resette en Asus WL500g Deluxe router, da den begynner å bli "treg" (den bruker å bli det etter ett par dager med torrents) så alt går suppetregt her. Problemet er at den står oppe til huseieren og han kommer ikke hjem før søndag. Jeg har passordt og alt, så jeg får logga meg på den. Men jeg vet ikke om en måte å resette den på.. Noen som har en måte jeg kan gjøre dette på.. ? Hadde vært toppers Lenke til kommentar
remzy Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 hadde faktisk akkurat samme problemet på den forrige hybelen min. mener det enten er en knapp under "status" for å resette den, eller så kan du bare åpne en port i brannmuren eller noe, så restarter den seg da også. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Noen andre, finner ikke denne knappen under "status" Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Du skal ikke resette routeren; da mister du jo alle innstillingene... Du skal reboote routeren, og det gjør du enklest ved å trykke på menyen Internet Firewall og deretter på Finish... Da får du opp en knapp som sier noe slikt som save and restart... En annen ting med denne routeren, er at du bør slå av uPnP for å øke stabiliteten - NAT-tabellen går ofte full når du bruker bittorrent... Wintel Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Nice, det virket kanon.. Kjempegreier .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå