Gå til innhold

alkohol under 22%

anette875

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cola og Jack Daniels, er det bare jeg som har sett folk som drikker det ?

7360098[/snapback]

Nei, jeg har måtte ty til fysisk vold for å unngå å få sølt cola med en jovial kommentar om "Du må jo prøve da, he he he" i et glass med 18 år gammel Balmoral.

Hvordan i helvette går det ann å tenke på å blande ut sprit med Cola?

Greit nok at dere styrter Cola til vanlig, men seriøst. Man bruker ikke Cola til blandevann...

7359876[/snapback]

Rom og cola er jo en klassiker.

7361698[/snapback]

"Can I have a Bacardi and Coke, me Fanwy?"

Granted, Bacardi og Cola er ikke ille, men <insert all annen sprit> og cola er motbydelig.

Lenke til kommentar
Bare be noen kjøpe deg Tullamore Dew, så blander du det med Cola.. 1/5 deling.

Vel, om ikke.. Kalinkaen er grei den, men beiskere hvitmannsgift skal man lete lenge etter. Black Tower (Vin) er jo også en schlager.

7352401[/snapback]

Tullamore Dew med Cola? Er du ute etter juling? :hm:

Mod: Ja, sarkasme, beklager OT.

7353873[/snapback]

Skal vi se, nå er det to år til du får kjøpe det, så jeg tviler på at du er så utrolig raffinert som du vil fremstå som. Ikke vanskelig å skjønne at trådstarter (med ønske om noe sterkt) bryr seg så mye om hvor lenge det har vært lagret, men.. du kan vel gi trådstarter et par finfine tips, du og resten av kjennerne.

Lenke til kommentar

"Can I have a Bacardi and Coke, me Fanwy?"

Granted, Bacardi og Cola er ikke ille, men <insert all annen sprit> og cola er motbydelig.

7363205[/snapback]

Myfanwy*

For øvrig er det en uting å skulle kritisere andres smak, uavhengig av hva du selv synes. Aksepter at ikke alle liker det samme.

Lenke til kommentar
Blande ut 22% med Fanta Lemon?

Kjøp deg heller en rusbrus.

7358469[/snapback]

Ja fordi som alle vet smaker Vodka så utrolig godt rent. Og shotte 22% tar også lang tid. Derfor kan det være greit og blande med exotic, dessuten hvis man blander 50\50 blir det mye sterkere enn rusbrus.

Lenke til kommentar
Blande ut 22% med Fanta Lemon?

Kjøp deg heller en rusbrus.

7358469[/snapback]

Ja fordi som alle vet smaker Vodka så utrolig godt rent. Og shotte 22% tar også lang tid. Derfor kan det være greit og blande med exotic, dessuten hvis man blander 50\50 blir det mye sterkere enn rusbrus.

7366385[/snapback]

Finnes da en hel del vodkaer som absolutt duger bart (ikke absolut nei). Kalinka er jo en av dem, vet ikke helt hvordan 22% smaker, men antar det blir omtrent samma som den skikkelige :p

Lenke til kommentar
Finnes da en hel del vodkaer som absolutt duger bart (ikke absolut nei). Kalinka er jo en av dem, vet ikke helt hvordan 22% smaker, men antar det blir omtrent samma som den skikkelige :p

7366422[/snapback]

Hehe ja sant.. Men mange Vodkaer smaker som hjembrent. (Og ja jeg hadde en 5 liters kanne). Gjelder og blande med sprite \ fanta spør du meg. Kan jo også shotte, men jeg anseer faktisk vodka som en blande drikk. Tequila, da snakker vi shots.

Nå er jo jeg bare 16 år så jeg har ikke så utrolig peiling at det gjør n[oe.

Endret av Gandax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...