lazt Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Hei! Vet noen her i forumet hvilke strømforsyinger som passer til Antec Performace P180? (ikke alle strømforsyninger passer med P180 p.g.a korte ledninger) Takk på forhånd (hvis denne tråden passer bedre i kabinettforumet hadde jeg satt stor pris på om admin kan flytte tråden) Endret 24. november 2006 av loozet Lenke til kommentar
khelben Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Med Mist 600W med langt ledningsett funker det. Du må lage en bøy på ledningen før du setter den inn i powersupplyet slik at ledningen ikke går inn i vifte. Har P180 og Mist 600W (med langt ledning sett) og kan bekrefte at det funker På www.microplex.no har de Mist. Velg 600W siden den har 4 20A rails på 12V kjekt å ha i disse dager. khelben Lenke til kommentar
lazt Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Med Mist 600W med langt ledningsett funker det.Du må lage en bøy på ledningen før du setter den inn i powersupplyet slik at ledningen ikke går inn i vifte. Har P180 og Mist 600W (med langt ledning sett) og kan bekrefte at det funker På www.microplex.no har de Mist. Velg 600W siden den har 4 20A rails på 12V kjekt å ha i disse dager. khelben 7351249[/snapback] Takk for raskt svar.. Vet du om de selger slikt "langt kabelsett" på netshop.no? Vil helst bestille derfra..... Noe slikt du tenkte på? kabelsett + Mist 600w Endret 24. november 2006 av loozet Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hiper 580W passer ikke Lenke til kommentar
khelben Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Netshop selger poweret uten ledninger du må plukke selv. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=35179 + mål selv på andre ledninger etter hva som er behov. Du trenger litt lange ledninger opp til DVD brenner. Kjøp gjerne litt mer enn du trenger av standard molex ledninger, blir alltids brukt til et eller annet bl. a. viftene som følger med Antec kabinettet. Og for all del husk lang P4/P8 ledning den som går til hovedkortet og gir prosessor 12v. Jeg brukte en Tagan 480W før og da var P4 ledningen nesten i spenn. khelben Endret 24. november 2006 av khelben Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det finnes jo et utall forskyninger som passer til p180, du har vel noen andre krav enn bare det regner jeg med? AtW Lenke til kommentar
lazt Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 (endret) Det finnes jo et utall forskyninger som passer til p180, du har vel noen andre krav enn bare det regner jeg med? AtW 7351324[/snapback] Ja selvfølgelig, men hvis jeg danner meg en slags "oversikt" kan jeg velge den jeg vil ut i fra specs og andre faktorer. Da slipper jeg å være usikker på om den i hele tatt passer kabinettet. EDIT: Andre krav jeg har: + Støysvak + God ytelse + Helst modulære kabler + Lange kabler + God kvalitet Endret 24. november 2006 av loozet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det finnes jo et utall forskyninger som passer til p180, du har vel noen andre krav enn bare det regner jeg med? AtW 7351324[/snapback] Ja selvfølgelig, men hvis jeg danner meg en slags "oversikt" kan jeg velge den jeg vil ut i fra specs og andre faktorer. Da slipper jeg å være usikker på om den i hele tatt passer kabinettet. 7351342[/snapback] Tror det blir ganske tungvint å liste opp sikker 100 forskyninger som støtter den, hva med å velge ut noen du kunne tenkt deg, så kan folk si om det passer. Evt oppgi hva du trenger. 50 cm+ på ATX og P4 bør holde (litt avhengig av HK, og hvor stramt du tåler å ha ledningene). Personlig har jeg sansen for seasonci s12-380,stabil og fin, dessuten stille, skal sjekke at den passer i p180 til i morra, har en liggende. AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ok, utifra dine krav hadde jeg satset på en Seasonic M12, eller en Corsair. (også seasonic-deler inni). Begge to er meget stille, og har høy kvalitet. AtW Lenke til kommentar
lazt Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Ok, utifra dine krav hadde jeg satset på en Seasonic M12, eller en Corsair. (også seasonic-deler inni). Begge to er meget stille, og har høy kvalitet. AtW 7351383[/snapback] Takk. Skal ta en titt på den nå Lenke til kommentar
lazt Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Tror du denne vil passe? Eller noen som har testa denne strømforsyningen i et P180? Takk Endret 25. november 2006 av loozet Lenke til kommentar
lazt Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Det ble en MIST 600w med lange kabler Gjenstår bare å se hvordan det fungerer.... Lenke til kommentar
khelben Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg fikk bare feilmelding da jeg sendte deg melding så jeg legger den her. Viftene i kabinettet kobles til molex kontakter. Jeg kjøpte et par stillegående Papst 12cm vifter , pcen ble en del roligere etter det.Av en eller annen grunn begynte Antec viftene å støye en del. Papst viftene kobler jeg til hovedkort, noe som ikke var mulig med viftene som fulgte med.Lykke til P180 kabinettet kan være noe knotete, du må bøye noen av powerledningen nesten 90 grader før du setter dem inn i power så de ikke går inn i vifte. For enkelhets skyld fjernet jeg rett og slett den svarte skyvedøren mellom de to kabinettene i kassen.Lykke til . Skulle du få probs kan jeg sende et bilde av hva jeg har gjort.<br />khelben<br /><br /> Lenke til kommentar
lazt Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jo takk Du kan godt legge ut et bilde med en gang Lenke til kommentar
lazt Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Takker Fint kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå