Gå til innhold

GOW funker ikke på TV'en


duda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja ekstremt sær TV. Skjønner ikke hvordan en så ny og dyr TV ikke kan ha VGA inngang. Latterlig.

 

Det er tre vanlige EXT(AV) innganger, en S-video inngang og en DVI inngang.

 

Får hvertfall levert tilbake den kabelen, men var jo snakk om noe komponent eller overgang som kunne bli brukt.

Endret av duda
Lenke til kommentar
Ja ekstremt sær TV. Skjønner ikke hvordan en så ny og dyr TV ikke kan ha VGA inngang. Latterlig.

 

Det er tre vanlige EXT(AV) innganger, en S-video inngang og en DVI inngang.

 

Får hvertfall levert tilbake den kabelen, men var jo snakk om noe komponent eller overgang som kunne bli brukt.

7352840[/snapback]

 

Står i den linken du postet den ikke har VGA inngang

Du får kjøpe en overgang fra DVI til komponent

Lenke til kommentar
Ja ekstremt sær TV. Skjønner ikke hvordan en så ny og dyr TV ikke kan ha VGA inngang. Latterlig.

 

Det er tre vanlige EXT(AV) innganger, en S-video inngang og en DVI inngang.

 

Får hvertfall levert tilbake den kabelen, men var jo snakk om noe komponent eller overgang som kunne bli brukt.

7352840[/snapback]

 

Kan du ikke bare være så snill og trøkke ut nøyaktig produktnavn på TV'n din? Da får du hjelp om hvordan du skal gjøre det. Svært mange av TV produsentene har haugetal med modeller og det er ikke alltid like lett å vite hva som blir best.

 

Så--- hva heter den (mer enn Philips..sony...pioneer... osv... ) nøyaktig?

 

Jada, jeg er også bare en av verdensmesterne her på forumet. Men... litt mere info og kanskje vi sammen kan døtte ut det beste bildet tv'n din kan by på.

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare være så snill og trøkke ut nøyaktig produktnavn på TV'n din? Da får du hjelp om hvordan du skal gjøre det. Svært mange av TV produsentene har haugetal med modeller og det er ikke alltid like lett  å vite hva som blir best.

 

Så--- hva heter den (mer enn Philips..sony...pioneer... osv... )  nøyaktig?

 

Jada, jeg er også bare en av verdensmesterne her på forumet. Men... litt mere info og kanskje vi sammen kan døtte ut det beste bildet tv'n din kan by på.

7353176[/snapback]

 

Kanskje du skal lese igjennom tråden før du skal kritisere meg for å ikke legge ut noe produktnavn.

 

Som du ser så har jeg allerede lagt ut link til både produktnavn og specs av TV'en.

Endret av duda
Lenke til kommentar
Ja ekstremt sær TV. Skjønner ikke hvordan en så ny og dyr TV ikke kan ha VGA inngang. Latterlig.

 

Den tv'n er fra 2004/2005 og er jo egentlig gammel, no offense! Hvor mye ga du for den?

 

Takker.

 

Med den adapterovergangen så får jeg nå spilt spill osm er i PAL60?

 

VGA kabelen får jeg returnert så er ikke så farlig. Men er lite vits i å ha den om det eneste jeg trenger er å ha en adapterovergang for å kunne spille f.eks GOW.

7353838[/snapback]

 

Du trenger adapteren mellom dvi-utgangen på tv'n og vga-kabelen fra xboxen!!

Endret av Runebassen
Lenke til kommentar

Hmm...

 

Var og koblet opp opp tv`en til en kompis for en stund siden. Han spilte også med kompositt på sitt phillips 37" tv. Ikke sikker på om det er samme tv det er snakk om her, men den hadde heller ikke komponentinngang. Men det fulgte med overgang for å kjøre komponent inn på DVI`en!

Måtte bare kjøpe ham noen overganger ettersom begge ender hadde han-plugger.

 

Og han ble meget overrasket over resultatet, ja! ;)

Eneste problemet her var at jeg tror det ikke gikk å få lyden inn på tv`en også. Dette prøvde jeg i grunn ikke å finne ut av siden han uansett kunne bruke eget anlegg til lyden. :)

 

Edit:

Du trenger adapteren mellom dvi-utgangen på tv'n og vga-kabelen fra xboxen!!

7353844[/snapback]

 

 

Trenger vel ikke VGA-kabelen hvis han har komponent-kabelen.

Komponent til DVI-overgang er vel det han trenger

Endret av Clausn
Lenke til kommentar
Takker.

 

Med den adapterovergangen så får jeg nå spilt spill osm er i PAL60?

 

VGA kabelen får jeg returnert så er ikke så farlig. Men er lite vits i å ha den om det eneste jeg trenger er å ha en adapterovergang for å kunne spille f.eks GOW.

7353838[/snapback]

 

Selv trodde jeg at den ville klare kjøre pal60 uansett signal/kabel, men det er kanskje ikke tilfellet. Har ikke så mye greie på akkurat det der.

 

Før du leverer tilbake vga-kabelen, hvilken versjon av x360-pakke kjøpte du? Premium eller core? Er det premium, så skal det følge med component kabler (rød, blåd, grønn), og da trenger du en component-dvi-adapter. Du kan jo høre med kameraten din om et slikt adapter fulgte med tv'en.

 

Om du har Core versjonen, trenger du vga-kabelen du kjøpte, og trenger dermed dva-->dvi-adapter.

 

Altså, du MÅ ha en av kabeltypene uansett. I tillegg til dette trenger du en adapter. Denne er som sagt avhengig av kabeltypen du velger.

 

Ja, det er vel bare å finne en butikk som selger det da.. men det enkleste er vel bare å kjøpe vga/dvi-adapteret når han allerede har kjøpt vga-kabelen.

 

Enig!

Endret av fAight
Lenke til kommentar

Oki...få ta en tur innom elkjøp imorgen og se hva jeg klarer å finne frem av overganger og adapter.

 

Uff....når skal man lære seg å lese. Har sagt at TV'en ikke er min, men han jeg deler leilighet med sin. Han betalte 25k for den. NY

 

edit:

Kjøpte premium pakka, så har den HDTV kabelen som selges ekstra. Tviler på om han har lagt merke til at noe sånt har fulgt med.

Endret av duda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...