Gå til innhold

Total War: Hvem blir med på ett succesion spill?(M2TW)


Hvilken nasjon skal vi spille?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken nasjon skal vi spille?

    • England
      15
    • France
      2
    • Holy Roman Empire
      8
    • Spain
      3
    • Venice
      13
    • Sicily
      3
    • Milan
      4
    • Scotland
      0
    • Byzantium
      2
    • Denmark
      14
    • Portugal
      0
    • Turks
      4
    • Poland
      2
    • Hungary
      0
    • Russia
      4
    • Moors
      0
    • Egypt
      2


Anbefalte innlegg

Kunne vært med bare jeg hadde hatt m2tw. Er bare 13, så jeg får ikke lov til å kjøpe det nå før jul. Sagt at jeg vil ha det og spurt om å få kjøpe det men.  :(  :no:

Og de hadde bare 4 av collectors edition igjen på spaceworld. Alle andre steder som jeg vet om er det  utsolgt! :ohmy:

7360511[/snapback]

 

Stikk ned til Spaceworld megastore i storgata, der har de alltid tonnevis av nye spill. Var der jeg kjøpte mitt, og det var fremdeles en hylle igjen av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, men jeg vil vite følgende ting nå:

 

Hvilken nasjon vil dere spille? Jeg skal føre opp de som har svart på det i førsteposten, men vi trenger å vite hvem hver enkelt vil være. Jeg tror nemlig vi setter opp to "lag".

 

@KRAfortune: Slik jeg ser det foreløpelig er det mest rettferdig at rekkefølgen er slik man meldte seg på, men dette er noe dere jo kan bli enige dere i mellom, eller om vi skal la noe annet vurdere hvilken rekkefølge man skal spille i.

 

Hm, får vi en påmeldt til er det mulig vi er oppe i tre lag...

 

Går vi forresten for at man spiller til kongen er død? Da faller det jo ett ansvar på deg og og jeg tror de fleste vil spille bedre ;)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Men ok, forøvrig har jeg prøvd å skrive i førsteinnlegget under "hvem er med" hvilken nasjon den personen vil spille som. Om dere har noe å tilegge til det eller om dere vil ha endringer, er det bare å komme med forslag.

 

Kan vel bli mer spilletid på enkelte om det er til kongen dauer, men det får gå.

 

Husk på at de lever kanskje ikke lenger enn til 60, hvis vi runder av 16 blir det 20. 60 - 20 = 40 år, men dette er om en karakter er general fra han ble "coming of age" dette er ikke sannsynlig, la oss si at en general blir 35 før han blir konge, da har han 25 år med levetid igjen, dette tilsvarer da 50 turns, 225 turns/50=4 og en halv = alle får hvertfall spilt en gang.

Og hvis det blir ett problem, kan vi jo ta 1 år = 1 turn, eller forlenge på tidsaspektet spillet tar sted, f.eks mellom 1080 til 1700 i stedet for 1080 til 1530.

 

Jeg tror forøvrig at det blir 3 lag, vi er 11 påmeldte, så kan bli for mange med 2 lag, og da kommer vi nok en situasjon hvor vi blir for mange...

I så tilfelle foreslår jeg at to lag tar Venice og at det tredje laget tar en annen nasjon.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Enig, vi sender han og hans generalenheter ut alene mot en fiende på 1000 stykker, vinner en da, kan man spille som neste konge og :p

 

Tror ikke at det er noe godt forslag, dessuten tror jeg det jevner seg ganske bra ut. Tror at det blir maks 40 runder på hver.

 

Men som sagt tror jeg det blir 3 lag. Men vi må begynne å finne ut hvem som skal være hvor. Det er helt sikkert at det blir et lag som skal spille med Venice. Forutsatt at vi da er 11 påmeldte, skal det være 4 stykker på dette. Personlig tror jeg vi trenger enda et lag med Venice, dette laget kommer i så fall til å være på tre stykker. Det tredje laget kommer nok til å være Danmark eller England.

Lenke til kommentar

Hehe, nei, men vi har vel noen "publikummere" da, som ikke selv kan spille, men som gjerne vil at vi skal spille og fortelle om den nasjonen de da har stemt på ;)

 

Har folk enkelte ønsker til lagkamerater? Det beste er kanskje om lagene blir helt tilfeldig sammensatt, men er det noen som har noen spesielle ønsker om hvem de vil ha på sitt lag, får dere fyre løs, om dere har andre ønsker må dere nevne det og. ;) Selv har jeg ønsker om cun, Marley og gunfreak19, men jeg kan nok trives godt sammen med de fleste.

 

Vi har nok en stund på oss til å planlegge, siden det ikke ser ut som patchen kommer før helgen i alle fall.

 

Men en ting jeg kom i tanker om. Er en del som jo har tentamener i disse juletider. Om det er noen som trenger tid på å prioritere tentamen vil vi selvsagt tenke på det og vi vil da finne en løsning sammen regner jeg med :) .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...