Gå til innhold

Total War: Hvem blir med på ett succesion spill?(M2TW)


Hvilken nasjon skal vi spille?  

76 stemmer

  1. 1. Hvilken nasjon skal vi spille?

    • England
      15
    • France
      2
    • Holy Roman Empire
      8
    • Spain
      3
    • Venice
      13
    • Sicily
      3
    • Milan
      4
    • Scotland
      0
    • Byzantium
      2
    • Denmark
      14
    • Portugal
      0
    • Turks
      4
    • Poland
      2
    • Hungary
      0
    • Russia
      4
    • Moors
      0
    • Egypt
      2


Anbefalte innlegg

Tja, jo, men er litt usikker på om jeg egentlig har lyst til å starte, da er det så mye lettere for dere å oppdage hvor dårlig jeg faktisk er... :p

 

Men men, vi kan jo tenke på det på ett senere tidspunkt.

 

Jeg vil personlig tippe at patchen ikke er ute før den fredagen som kommer nå, så vi har god tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og hvordan kan vi stole på at du ikke jukser sattar? Jeg er litt usikker på om jeg burde la deg være med, føler ikke at vi helt kan stole på deg, slik jeg føler en kan med de andre. Du er klar over konsekvensene hvis vi mistenker deg for juks?

 

Og du forplikter deg og til å skrive ett referat som ikke er så altfor kort, tror du at du kan klare det? Hvis ikke blir du "disket".

Lenke til kommentar
Juks i total war er jo bare tåpelig, det viser bare hvor dårlig du er i spillet eller hvor dårlig pc man har :p

7359123[/snapback]

Trekk tilbake det siste der... :p

 

For å si det slik; jeg kommer ikke til å tolerere noen som helst form for juks eller sabotasje verken fra meg selv eller andre. Når jeg har kommandoen og noen angriper en by eller borg får jeg enten rett og slett bare auto resolve eller be til høyere makter om at spillet ikke skal få "Medieval 2 encountered an unspecified error and quit" eller hva faen det står.

 

TSP :)

Lenke til kommentar

Ja, greit, men da stiller cun på reservelaget dere... :p

 

Nei, men jeg er vel egentlig enig med deg cun.

 

Slik det ser ut nå kunne jeg tenke meg to forskjellige kampanjer. Avstemmingen går for øyeblikket i favør til Venice og Danmark, så kanskje 4 stykker på Danskelaget og 4 stykker på Venicelaget? (ingen konkurranse da i så fall)

Er det noen som har veldig imot å spille for en annen nasjon en de selv vil? Vi kan jo ta flere nasjoner etterhvert, vi kan jo gjennomføre dette flere ganger og om det er mange i fremtiden som føler tiden ikke strekker til utvider vi bare på tidsfristene.

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Ja, greit, men da stiller cun på reservelaget dere... :p

 

Nei, men jeg er vel egentlig enig med deg cun.

 

Slik det ser ut nå kunne jeg tenke meg to forskjellige kampanjer. Avstemmingen går for øyeblikket i favør til Venice og Danmark, så kanskje 4 stykker på Danskelaget og 4 stykker på Venicelaget? (ingen konkurranse da i så fall)

Er det noen som har veldig imot å spille for en annen nasjon en de selv vil? Vi kan jo ta flere nasjoner etterhvert, vi kan jo gjennomføre dette flere ganger og om det er mange i fremtiden som føler tiden ikke strekker til utvider vi bare på tidsfristene. 

 

TSP :)

7359222[/snapback]

 

agree! høres skikkelig morro ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...